SGM Studio 24 SC fixtures

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pipping
    • Aug 2010
    • 83

SGM Studio 24 SC fixtures

Hallo,

Kan iemand mij uit de brand helpen. Ik heb coemar, robe en martin fixtures nodig voor de SGM studio 12/24 SC
    Ik zoek ook nog de software om de tafel te updaten en om de fixtures er in te zetten
    Ik heb de importeur al gemailt en gebeld maar geen reactie hierop....
    Ik heb een tafel overgenomen van iemand maar hier staan nog geen fixtures in

Ik hoor graag wat reacties via PM
    Als iemand iets voor mij kan betekenen
  • Lee
    • Mar 2011
    • 13

Originally posted by Pipping
    Hallo,

Kan iemand mij uit de brand helpen. Ik heb coemar, robe en martin fixtures nodig voor de SGM studio 12/24 SC
    Ik zoek ook nog de software om de tafel te updaten en om de fixtures er in te zetten
    Ik heb de importeur al gemailt en gebeld maar geen reactie hierop....
    Ik heb een tafel overgenomen van iemand maar hier staan nog geen fixtures in

Ik hoor graag wat reacties via PM
    Als iemand iets voor mij kan betekenen
    Fixtures voor deze tafel kun je met de hand schrijven, zie hiervoor de handleiding. Stelt niet veel voor en zo gedaan.

Comment

• Den Berte
      • Apr 2003
      • 147

das waar. ik heb die tafel ook maar dan in 12 versie.
      Als je een fixture wilt aanmaken. de manual er bij pakken en als het kan het toestel zelf. En proberen maar.
      let op het is moeilijker dan het lijkt.
      na een paar keer gaat het van zelf want dan weet je waar je op moet letten.

Comment

• Siwi
        • Apr 2004
        • 8

Ik heb nog wel een heleboel Martin fixtures voor een SGM 12 of 24 scan tafel op mijn pc.
        Stuur maar even een emailtje zodat ik je deze kan sturen. Eventueel heb ik ook de benodigde SGM Desk Manager software voor het downloaden naar de tafel. (Ik zag dat deze software niet meer via de site van SGM te downloaden is...)

Comment

• twanhubers
          • Jul 2008
          • 22

Originally posted by Den Berte
          das waar. ik heb die tafel ook maar dan in 12 versie.
          Als je een fixture wilt aanmaken. de manual er bij pakken en als het kan het toestel zelf. En proberen maar.
          let op het is moeilijker dan het lijkt.
          na een paar keer gaat het van zelf want dan weet je waar je op moet letten.
          waar staat dit in de handleiding als ik vragen mag?
          Ik wil namelijk lightmaXX Platinum Tour Wash lampen in de tafel zetten.
          ...

Comment

• Lee
            • Mar 2011
            • 13

In de originele handleiding, @ page 26..

Comment

Working...