Freestyler help gezocht.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gerrylanting
    • Oct 2011
    • 5

Freestyler help gezocht.

he hoi allemaal.

ben met een project bezig en nog aardig een beginneling.
    nu wil ik led strips aan sturen via Freestyler, ik heb led strips en een dmx led decorder.

nu wil ik ze dus graag werkend hebben in freestyler alleen lukt het me niet om een fixture aan temaken.

is er iemand die het al wel heeft, ervaring mee heeft en me er mee kan helpen?

ik heb dus het volgende:

5050 SMD Dream Color LED Light Strips (zijn dus digitaal en per led te bedienen)
    1 x Easy DMX LED controller
    Power inputC 7V- 24V max 15A Output: 1A each channel max 15A
    Channel: 27channel 9 group
    Controller: DMX512 XRL 3P
    Work temperatire:-20~50

Iemand de mij misschien kan helpen ermee? of evt. andere of betere software weet voor aansturing, programering van de rgb ledstrips?

• Charles
    • Jan 2010
    • 29

Als ik het goed begrijp heb je 27 kanalen die je wil sturen, en dat dan 9 maal?

Comment

• MatthijsNL
      • Oct 2008
      • 49

Setup->fixture configuration

Zoek naar het mapje GENERIC o.i.d.
      Dan voeg je een Generic Dimmer toe die over genoeg kanalen beschikt voor jouw led-controllers.
      Juiste kanaal instellen en klaar.

Comment

• Charles
        • Jan 2010
        • 29

Ik denk dat de ts ondertussen voorzien is, alleen jammer dat hij niets meer hierover heeft laten weten. Op die manier is het voor ons dus ook niet leuk meer om te antwoorden op een vraag.....

Comment

• beyma
          • Oct 2002
          • 1614

Dat is dus 9x RGB = 27 kanalen, inderdaad 27 par fixtures toevoegen en dan kan je die in freestyler allemaal selecteren en gebruik maken van de wave generator, of, van de plugin genaamd : ledtrix (maar die werkt nu net weer beter met een 'even' aantal leds ipv oneven)
          Als je hem als dimmer insteld dan kan je dus geen gebruik maken van de wave generator, en dan wordt een leuk looplichtje proggen al een hele klus..... vandaar dus de 27 parren op het scherm......

Freestyler is geweldig voor wat het kost (niks dus) maar echt praktisch is het niet.
          Last edited by beyma; 20-01-13, 19:49.
          Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

Working...