chamsys problemen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lightjockey ty
    • Jan 2010
    • 36

chamsys problemen

dag waarde collega's,
    ik zit met een probleem in chamsys. als ik de page in de playback wil veranderen lukt dat niet. als ik op next page klik gebeurt er niks en met prev. page ook niet. ook als ik de naam van een playback probeer aan te passen door op ''set'' te klikken en ver volgens de playback selecteer en vervolgens een naam in tik en op enter klik gebeurt er niks. what did i wrong. als deze problemen opgelost zijn dan ga ik zeker voor een chamsys magicdmx dongle.
  • Dennis vd Dool
    • Jan 2007
    • 72

Per ongeluk in Setup op encoder A Play Mode op Safe ipv Normal gezet?

Groet Dennis

Comment

• lightjockey ty
      • Jan 2010
      • 36

ik heb het inmiddels al op weten te lossen. dan nog een andere vraag. zijn er mensen die met een extern programmeerbaar toetsenbord werken op chamsys om de softkeys aan te sturen? zo ja wat gebruik je en hoe gebruik je het?

Comment

• Dennis vd Dool
        • Jan 2007
        • 72

Mooi zo! Wat was de oplossing? Voor eventuele zoekopdracht voor andere.
        Ik gebruik een Logitech G110 met daaronder de ctrl+(functie) onder de programmeerbare knoppen en de keyboard mode van Magic-Q op programming mode.

Comment

• lightjockey ty
          • Jan 2010
          • 36

er zat iets in de setup voor playback niet goed. maar hoe programmeer je dat dan precies want daar heb iik nog geen ervaring mee.

Comment

• tarpan
            • Dec 2008
            • 266

Ik ben nu ook Chamsys beginnen aanleren.
            Nu heb ik wel een probleempje met de visualiser.
            Op mijn desktop pc werkt alles zoals het hoort, maar op mijn laptop krijg ik in de visualiser enkel een zwart scherm.
            Als ik naar de activiteit van mijn pc-beeldkaart kijk, dan heb ik een vermoeden dat die van mijn laptop het gewoon niet aankan.
            Iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten?
            als je bij de brom zit...

Comment

• lucken
              • Sep 2002
              • 342

ChamSys vragen en problemen post u best in het ChamSys forum : www.chamsysforum.be.
              maar inderdaad waarschijnlijk is de grafische kaart te licht voor de visualiser.

Comment

Working...