Onregelmatige bewegingen met Martin 2510 controller

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JanFryslan
    • Mar 2010
    • 43

Onregelmatige bewegingen met Martin 2510 controller

Goedemiddag,

Sinds enige tijd sturen wij 4 Martin SCX500 scanners aan met de Martin 2510 controller.
    We hebben hier gedownloade shows in geladen.

Bij het afspelen (van elk programma) bewegen de lichtbundels bijvoorbeeld 1 rondje goed, waarna ze vervolgens weer een seconde stilstaan alvorens verder te gaan.
    Dus ze bewegen niet continu door.

Nu kan ik er nog andere shows in laden om te proberen, maar heeft iemand hier ook ervaring mee of weet een mogelijke oorzaak/oplossing?

Alvast bedankt.

(Martin al eens gemaild, maar krijg geen reactie)
  • DJ Antoon
    • May 2005
    • 1681

Originally posted by JanFryslan
    Nu kan ik er nog andere shows in laden om te proberen, maar heeft iemand hier ook ervaring mee of weet een mogelijke oorzaak/oplossing?
    Waarschijnlijk ligt het inderdaad aan de show, het einde zal wel niet naadloos aansluiten.
    Ik zou zeker andere proberen.
    Je zou ook zelf lightjockey kunnen installeren en zelf wat programmeren, daar heb je de LJ dongle niet voor nodig...

Comment

• JanFryslan
      • Mar 2010
      • 43

Dankjewel Antoon, zal er in het weekend mee aan de slag.

Comment

• jakobjan
        • Jul 2002
        • 599

Jan, dan moet je wel een iets oudere versie van LJ hebben, anders werkt de offline visualizer niet meer.

Het lijkt er op dat er een stapje te veel in het programma zit, waardoor de scan even blijft staan.
        Jakob-Jan
        Lightjockey Beta tester
        Freelance Licht tekkie

Comment

• Rolandino
          • Mar 2007
          • 1451

Je kan natuurlijk de show even opnieuw erop zetten. Is dan hetzelfde probleem ligt het mss aan de software of aan de controller.

Ikzelf heb ook de shows en heb tot op heden geen problemen gehad ermee.
          EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• JanFryslan
            • Mar 2010
            • 43

Goedemiddag Rolandino,

Zonet heb ik een aantal verschillende shows in de controller geladen, maar bij de meeste sequences staan de scanners om de paar seconden even stil (geen soepel doorgaande beweging).

Woont u toevallig in het noorden van Nederland? Zou ik eventueel een keer langs mogen komen met mijn controller en scanners en eventueel uw controller er aan koppelen om te kijken of het dan wel goed is?

Ik heb de 2510 controller destijds tweedehands gekocht, dus ik begin bijna te denken dat het aan de controller ligt. Als ik de scanners op hun interne programma's laat draaien, doen ze het wel goed.

Comment

• Rolandino
              • Mar 2007
              • 1451

Je hebt 2 modes : programma 1 2 of 3 of de losse shows 30 30 30

Als je de losse shows gebruikt loppt het wel aan een stuk door en bij de gehele show ( 1 2 3 ) heeft hij dit probleem ?

Dan denk ik toch dat de controller niet helemaal lekker is.

Mss beter even opsturen naar je leverancier en of iemand in de buurt die hem kan nakijken ( ik zit in Brabant )
              EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• JanFryslan
                • Mar 2010
                • 43

Het is net andersom: per programma (bijv. 1) gaat het wel goed, maar zodra ik langer enter indruk (naar de losse shows ga), treedt het verschijnsel (tijdens de show) op.
                In het weekend zei iemand dat hij het niet storend vond, maar volgens mij moet het soepeler kunnen.

Zal anders wel eens op zoek gaan naar een andere controller. In elk geval bedankt.

Comment

Working...