"merken" ballettoren

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

"merken" ballettoren

Ben voor een klant op zoek naar een aantal ballettorens welke de eigenschap hebben dat er een soort binnenwerk in zit dat met een soort "lier" boven de rest uit gehesen kan worden.
    Heb al van alles gezocht op internet zowel onder naam ballettoren als lighting tower, maar kom eigenlijk alleen die van admiral tegen.

Waar moet ik zoeken, want heb wel al ontdekt dat het niet bij de truss boeren vandaan komt en de 2 grote groothandels in licht hebben ook niets..

Zoek ik op de verkeerde naam, bij de verkeerde groothandels/merken of weten jullie zelfs precies welk merk/type ik moet hebben als ik kwaliteit zoek?
  • Joost_A
    • Apr 2005
    • 45

Zoek even contact met het nationale ballet. Zij hebben precies de torens die je zoekt.

Comment

• Robin.vd.Have
      • Nov 2005
      • 165

Deze zijn voor zover ik weer niet "standaard" te koop.
      degene die ik tot nu toe ben tegengekomen zijn in iedergeval zelf bedacht en/of gebouwd.

Maak een tekening en ga naar de lokale metaalwerkplaats. Of wacht nog een maandje en neem contact met me op...

Comment

• Lala
        • Sep 2008
        • 370

Interal maakt die. Derksen heeft ze (had ze?)

Comment

• Paul10
          • May 2012
          • 122

Originally posted by stainz
          Ben voor een klant op zoek naar een aantal ballettorens welke de eigenschap hebben dat er een soort binnenwerk in zit dat met een soort "lier" boven de rest uit gehesen kan worden.
          Heb al van alles gezocht op internet zowel onder naam ballettoren als lighting tower, maar kom eigenlijk alleen die van admiral tegen.

Waar moet ik zoeken, want heb wel al ontdekt dat het niet bij de truss boeren vandaan komt en de 2 grote groothandels in licht hebben ook niets..

Zoek ik op de verkeerde naam, bij de verkeerde groothandels/merken of weten jullie zelfs precies welk merk/type ik moet hebben als ik kwaliteit zoek?
          Ik heb er 4 staan die weg mogen, misschien is het wat voor je,ooit laten maken voor om 3 MH in te vervoeren/neer te zetten bijna niet gebruikt, ingeschoven 1,8M uitgeschoven 3,2M.

Comment

Working...