Wie helpt een vrouw in nood :-)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marij
    • Aug 2012
    • 2

Wie helpt een vrouw in nood :-)

Lieve allemaal,

Ja ik ben een vrouw en ja ik weet nog bijna niets van de bediening van de showtec led operator 4

Maar ik weet zeker dat hier aardige mensen zijn die het geduld hebben mij een beetje op weg kunnen helpen!!

Ik heb een simpele vraag om te kunnen starten met simpele belichting met ledstrips.

Ik weet hoe je de kleuren wijzigt en ik weet hoe je de snelheid aanpast alleen is dit met 1 kleur terwijl het toch mogelijk is om de kleuren als een soort van
    wave automatisch te laten veranderen.
    Verder wil ik ook de audio functie laten werken.

Mijn Engels is goed maar de handleiding is voor beginners wel zeer beknopt, een uitleg van alle functies zou al geweldig zijn zodat we weten wat we instellen en niet zoals nu alleen hoe L
    Natuurlijk wil ik meer uit de operator gaan halen maar deze mogelijkheden vind ik om te beginnen al voldoende.

Alvast super bedankt voor jullie reacties........

Heb respect voor alle vragen, niet iedereen kan alles weten!!!!!!!
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

Stuur je liever niet even jou man naar dit forum?

Grapje.

Comment

• Hans van Demen
      • Oct 2011
      • 113

Originally posted by frederic
      Stuur je liever niet even jou man naar dit forum?

Grapje.
      Zeer flauwe grap !!!

Ben veel vrouwen tegengekomen als licht en/of geluidsvrouw, kunnen veel mannen nog iets van leren !!

Vooral de houding, hoe je je tegenover andere mensen gedraagt......is een wezelijk onderdeel van ons vak.
      Zo te lezen beheers jij dit onderdeel zeker nog lang niet.

Comment

• marij
        • Aug 2012
        • 2

Originally posted by Hans van Demen
        Zeer flauwe grap !!!

Ben veel vrouwen tegengekomen als licht en/of geluidsvrouw, kunnen veel mannen nog iets van leren !!

Vooral de houding, hoe je je tegenover andere mensen gedraagt......is een wezelijk onderdeel van ons vak.
        Zo te lezen beheers jij dit onderdeel zeker nog lang niet.
        Heren, leuke discussie, maar daarmee heb ik nog geen antwoord op mijn vraag :-(
        Heb respect voor alle vragen, niet iedereen kan alles weten!!!!!!!

Comment

• Hans van Demen
          • Oct 2011
          • 113

Originally posted by marij
          Heren, leuke discussie, maar daarmee heb ik nog geen antwoord op mijn vraag :-(
          Sorry Marij, kan je geen antwoord geven, heb geen verstand van licht.

( zeg altijd maar zo; licht moet branden, 't liefst met vlammen...)

Maar veel respect voor een lichtman, moet meestAL MET WEINIG, HEEL VEEL PROBEREN TE MAKEN.

Comment

• frederic
            • Jan 2006
            • 3511

Om te laten meegaan met muziek moet je blijkbaar op de knop "mode" duwen tot de led selector op music groen staat.
            En met de audiofader kun je de gevoelligheid van het flikkeren aanpassen.

Om een wave effect te bekomen zal je die moeten opnemen.

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5946

Om iets af te kunnen spelen zal er eerst iets opgeslagen moeten worden in de sturing.
              Dat is eigenlijk de hele truc, live kleurtjes maken kan, maar dan kan je geen fade tijden instellen, geen audio functie gebruiken.
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...