simpele/compacte oplossing lichttafel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RobertK
    • Jun 2012
    • 82

ik heb mijn ogen nu op een chamsys miniwing met een asus etopje

Comment

• stijn007
      • Aug 2010
      • 6

Volgende week krijgen wij een Maxi wing binnen met een Shuttle PC. Nadeel aan een mini wing is dat je geen buttons op de wing hebt. Je moet alles op het touch screen doen. Geen probleem voor vaste installatie, maar niet ideaal als je elke week andere set hebt gelijk wij.

Comment

• djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

Of meteen je hele FOH vernieuwen: http://www.audioprointernational.com...ated-dmx/04972...

Als je er genoeg aan hebt is het een creatieve oplossing, maar wel een dure.

Daan
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• chippie
          • Jul 2006
          • 528

Originally posted by stijn007
          Volgende week krijgen wij een Maxi wing binnen met een Shuttle PC. Nadeel aan een mini wing is dat je geen buttons op de wing hebt. Je moet alles op het touch screen doen. Geen probleem voor vaste installatie, maar niet ideaal als je elke week andere set hebt gelijk wij.
          Sparen voor een Maxi Wing.... staat er weer een te koop voor €.... op het forum bij Chamsys België.

Verder een pc-ke lopen met touchscreen en USB KEY FULL van Chamsys (vrijdag besteld kost €95 en dinsdag in the house) loopt als een trein.
          Last edited by chippie; 24-08-12, 16:46.
          IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

Comment

• MarkRombouts
            • Jan 2005
            • 1391

Ik heb dergelijke showtjes regelmatig gedaan op een Zerro88 Jester.
            Erg compact, nooit problemen mee gehad en heel makkelijk in gebruik.

Is ook niet duur in aanschaf.

Comment

• MatthijsNL
              • Oct 2008
              • 49

Originally posted by DMiXed
              FreeStyler lijkt me toch minder geschikt hiervoor, en een 24/6 is alles behalve makkelijk mee te nemen...
              Wat misschien wel een mooie oplossing is, zijn die nieuwe minicontrollertjes van Martin, M2GO en M2PC.
              Heb verder geen ervaring met deze kastjes, maar compact zijn ze in ieder geval wel! Maar die zullen Martin kennende dan weer buiten budget vallen, kan even geen prijzen vinden.

[EDIT] Prijzen van Fairlight:
              M2GO €5800,- excl.
              M2PC €3075,- excl.

Alles behalve budget dus...
              [/EDIT]
              24/6 niet erg compact idd
              Die Martin dingetjes zijn erg interessant idd.
              Donderdag a.s. ga ik de 2PC proberen, en het is wat het lijkt hoop ik er een aan te mogen schaffen.
              Ik heb (tegen wil en dank) behoorlijk wat ervaring met Martin LJ met Fingers, en de ongemakken die ik daar mee heb lijken verbeterd te zijn bij deze software. (vooral de irritante interface)

En de pc-based consoles spreken me sinds afgelopen weekend erg aan!
              Aafgelopen weekend crashte mijn gehuurde grandMA voor 6000+ man en ging het ook niet meer doen.
              Gelukkig was er nog een Pearl voorhanden, maar ja, daar had ik niet 10 uur op zitten proggen.
              Regelrechte ramp dus.

Comment

• Robin.vd.Have
                • Nov 2005
                • 165

Als het compacte en reisbare nog steeds een wens is kan ik de ETC smartfade aanbevelen.
                Een heerlijk compact tafeltje en hele prettige bediening. Daarnaast mooie volwassen functies.

Comment

• DeMennooos
                  • Aug 2000
                  • 1416

Compact en reisbaar als in handbagage bij airlines is de nieuwe ChamSys Compact Series misschien een optie.
                  MagicQ MQ60 is a small and lightweight MagicQ Consoles specifically designed for travelling lighting designers. The MagicQ MQ60 fits within the hand luggage restrictions of all the major budget airlines including Ryanair, Easyjet and South West. While maintaining a small form factor, it has room to grow into. There are four patchable direct DMX outputs […]

Informatie voor België AVL voor Nederland Leddux
                  Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• chippie
                    • Jul 2006
                    • 528

Tot op heden is de MQ60 nog niet leverbaar. Komen ook de versie MQ40 en MQ50 uit.

Comment

• Big Bang
                      • Apr 2008
                      • 652

Originally posted by chippie
                      Tot op heden is de MQ60 nog niet leverbaar. Komen ook de versie MQ40 en MQ50 uit.
                      Correctie: MQ50 bestaat al lang en gaat er juist uit. Nieuw zijn de MQ40, MQ60 en MQ70
                      It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• chippie
                        • Jul 2006
                        • 528

Dat klopt.

Comment

• PeterZwart
                          • Jan 2008
                          • 402

wellicht een Avolites Titan Mobile, kost rond de 2000 euro ex!
                          Dan heb je een stukje software die momenteel nog hard word door ontwikkeld met nieuwe functionaliteiten.
                          Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• mhsounds
                            • Sep 2009
                            • 933

Wat gebruikers ervaring, zelf doe ik regelmatig hetzelfde.
                            Ik ga dan op pad met een laptop met MA on PC, MA Node,
                            en daarbij voldoet via de dmx in elk goedkoop licht tafeltje met een paar schuiven als faderwing.

Als veelvuldig Avolites gebruiker kan ik zeggen dat de Titan software al erg mooie software is.
                            De nieuwe Titan V6 werkt erg fijn en snel.

Dit alles is voor mij van toepassing, iedereen houd van een ander smaakje maar misschien zit die van jou ertussen. ;-)

Groetjes Mark
                            Freelance Light and Video |
                            Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

Working...