Enne, bedankt voor de linkjes, is beter materiaal om in de lichtcursus te gebruiken dan mijn afbeeldingen uit Physics. Misschien moet ik toch eens wat theorie publiceren op de site. Gekoppeld aan wat er dan in de praktische wereld gebeurt...
verschil tussen een fresnell en pc spot ??
Collapse
X
-
Nou, ik zal wel zien wat er aangeboden word. ik denk dat als ik de keuze heb dat ik het beste voor een pebble kan gaan.
Is een pebble aan de buitenkant te herkennen?
Tweede keuze is de fresnell.
Want bij tijdelijke lichtinstalatie's hangen de spots meestal dicht bij het podium.
En hoe zit het met kleurenfilters ? welke kleurnummers worden er gebruikt voor kleurcorrectie's ?
John.John.
Doe mij maar martin(i)Comment
-
In theater, dus: om de mensen er niet al te ziek te laten uit zien : gold tint ( lee 151 of 152 ) Om ze er heel erg ziek te laten uitzien of onder maanlicht : steel blue ( lee 117) voor zacht daglicht tot bijna blauwe hemel : van 203 tot 200 lee. Dat zijn de daglichtcorrecties.
Dit zijn de eeuwige klassiekers. De kunst is de mix van de verschillende tinten op de juist manier te mixen, tussen front en tegen, of om het even wat je artistieke neigingen willen doen.
Long time since I met Marianne FaithfullComment

Comment