Tips?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • L1events
    • Mar 2011
    • 21

Je zou verticale rookmachines kunnen huren, die zijn een stuk goedkoper en heb je toch een soort CO2 effect.
    Verder kan je met aankleding inderdaad heel veel doen!
    Met simpele doeken kan je je aula er compleet anders uit laten zien.
    www.ikmaakhiergeenreclame.nu

Comment

• ticovdlaan
      • May 2012
      • 28

Originally posted by L1events
      Je zou verticale rookmachines kunnen huren, die zijn een stuk goedkoper en heb je toch een soort CO2 effect.
      Verder kan je met aankleding inderdaad heel veel doen!
      Met simpele doeken kan je je aula er compleet anders uit laten zien.
      heel goed idee!
      ik heb even gekeken en je hebt al 2 verticale rookmachines voor de helft van de prijs van 1 co2-jet!
      bedankt!

Comment

• Stoney3K
        • Sep 2007
        • 1399

Met die projectie kun je ook nog leuke dingen doen behalve alleen schermen, bijvoorbeeld inflatables (opblaasbare decorstukken) huren en daar op of doorheen projecteren. Dat geeft je optreden ook gelijk meer vorm en diepte.

Verder kun je ook nog leuke dingen doen met bijvoorbeeld lasers: Als het een beetje in de buurt is dan wil ik wel kijken wat ik kan doen. Stuur me daarover vooral even een PM.

Overigens ben ik helemaal vóór de suggestie om doeken te gebruiken. Kosten weinig en hebben veel effect. Doeken + LED of CMY colourchangers geeft een heel stijlvol resultaat.
        First make it work, then make it look pretty!

Comment

• ticovdlaan
          • May 2012
          • 28

Ik ben op zoek gegaan, maar heb geen verhuur bedrijf gevonden dat kleurloze inflatables zodat je erop kunt projecteren. weet iemand iets?

Doeken, ook een goed idee! Ga ik zeker wat mee doen.

Met die projectie kun je ook nog leuke dingen doen behalve alleen schermen, bijvoorbeeld inflatables (opblaasbare decorstukken) huren en daar op of doorheen projecteren. Dat geeft je optreden ook gelijk meer vorm en diepte.

Verder kun je ook nog leuke dingen doen met bijvoorbeeld lasers: Als het een beetje in de buurt is dan wil ik wel kijken wat ik kan doen. Stuur me daarover vooral even een PM.

Overigens ben ik helemaal vóór de suggestie om doeken te gebruiken. Kosten weinig en hebben veel effect. Doeken + LED of CMY colourchangers geeft een heel stijlvol resultaat.

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

De tip heet LYCRA. Een witte, stretch-achtige stof die heel voordelig is. Je koopt voor 100,- euro Lyrca doek en een paar rollen visdraad. Niet alleen kun je het in grote vlakken en gekke vormen spannen waar je maar wilt. Het is ook heel mooi om objecten "doorheen" te drukken en dan van onderaf aan te lichten. Daar zijn 100-den thema's op te verzinnen. Prima te gebruiken met je led-parretjes en wappers met gobo. Begin met alle hoeken in de ruimte, dan krijg je een volledig ander gevoel. Dan iets op het plafond en dan nog een paar "zwevende" vlakken. Ziet er top uit, kost weinig geld (wel veel energie en tijd). Maar dan heb je een schitterend resultaat !
            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
            ------------------------------------------------
            Arvid Buit
            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• maestro2104
              • Jun 2012
              • 26

Waar je ook naar kan kijken is wit voile, met daaronder pixel tracks.
              Dat zijn klein beetje doorschijnende doeken en met pixel tracks vet effect

En tja er zijn heel veel leuke ideeen. Maar dat ligt aan het thema / zaal

Maar zoveel licht als er nu hangt kan je hele vette dingen doen. Ik ben 1 keer ingehuurd voor school feesttoen had ik alleen paar mushrooms/ gobobeams en oké 10 octo strips.

Comment

• ticovdlaan
                • May 2012
                • 28

Hallo allemaal,
                Ik wil jullie bij deze bedanken voor het meedenken.
                Het is ondertussen al weer eventjes geleden maar het was een super geslaagd feest!
                Het zag er prachtig uit, als ik weer een keer hulp nodig heb, weet ik waar ik moet zijn!
                Bedankt!
                Tico van der Laan

Comment

• djspeakertje
                  • Oct 2008
                  • 1912

Heb je foto's?

Daan
                  I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                  I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• ticovdlaan
                    • May 2012
                    • 28

Originally posted by djspeakertje
                    Heb je foto's?

Daan
                    Ik heb op dit moment nog maar 1 foto, de rest zijn ze nog mee bezig, als daar wat bijzonders bij zit zal ik die zo snel mogelijk posten.
                    Dit is in iedere geval al een foto (helaas zie je bijna niet wat ik heb hangen)

Comment

• mhsounds
                      • Sep 2009
                      • 933

Heb je ondertussen nog wat foto's?

En onthoud, wat je hebt hangen maakt niks uit, het gaat erom wat je er mee doet!
                      Freelance Light and Video |
                      Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• ticovdlaan
                        • May 2012
                        • 28

Originally posted by mhsounds
                        Heb je ondertussen nog wat foto's?

En onthoud, wat je hebt hangen maakt niks uit, het gaat erom wat je er mee doet!
                        Alle foto's zijn er, Hier te vinden!

Comment

Working...