Quickshow DMX in

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • assinkm
    • Nov 2010
    • 26

Quickshow DMX in

Een etentje voor 2 personen naar keuze, voor de oplossing. Ik moet het n.l zeer spoedig gebruiken.

Ik probeer in Quickshow met dmx (in) een que te triggeren, maar ik kan nergens in het manual of op het web vinden hoe ik een dmx signaal aan een que koppel. De Entteq interface werkt en het dmx signaal komt binnen. Ik gebruik Sweetlight om het dmx-signaal te sturen

DMX in staat aan, ook in de Menubalk.
    In de DMX monitor zie ik de signalen binnen komen.

Vanuit Sweetlight stuur ik Quickshow aan.

Ik gebruik 4 channels. Deze kloppen met Quickshow.

In dit geval 236, 237, 238

236 staat op 50 (= 4channels)
    237 staat op 20 (= pagina 2)
    238 staat op 37 (= Que 2)
    239 staat op 128(= 100% speed)

Alleen de paginawissel werkt. De rest niet.

Ik hoop, dat je me kunt helpen, want ik wordt er nu behoorlijk nerveus van.

Als iemand weet hoe het moet, zou ik zeer geholpen zijn, daar ik het systeem binnenkort moet gebruiken.

Dmx out gaat allemaal prima, maar dat heb ik nou net niet nodig.

Alvast hartelijk dank voor de te nemen moeite.
    Last edited by assinkm; 27-02-12, 18:18.
  • assinkm
    • Nov 2010
    • 26

Is er helemaal niemand die met QuickShow werkt en DMX In gebruikt?

Ik ben al 2 weken bezig en heb zo'n beetje heel Nederland afgebeld en een mailtje naar Pangolin gestuurd.
    Maar of je krijgt geen antwoord, niet te bereiken of een antwoord van "dat kan ook niet" terwijl de specificaties hierover duidelijk zijn.

Daar de tijd nu erg kort wordt, zal ik in allerijl naar een ander systeem moeten zoeken en dan maar hopen, dat het wel werkt.
    Dat is ook de basis, waarop je kiest voor bepaalde software.

Ik begrijp, dat ik mijn teleurstelling aan het uiten ben, maar heb dit nu even nodig.

Comment

• astatic
      • Jan 2012
      • 12

Heb je al contact opgenomen met collimated uit Bergen op Zoom, die staat erg nauw in contact met Pangolin.

Gekker moet het niet worden, ik stuur je naar Collimated en google op wat jij zoekt, kom op jouw posting uit bij Pangolin waarin je koud een uur geleden zet dat Francesco van Collimated het voor je opgelost heeft.
      Last edited by astatic; 29-02-12, 15:23.

Comment

• assinkm
        • Nov 2010
        • 26

Hoi Astatic,

Zoals ik je vanmorgen aan de telefoon verteld heb, had ik al kontakt proberen te maken met Francesco, dat was gisteren, dus al voordat ik jou gesproken had.
        Misschien heb je dat niet begrepen, maar dat is toch echt zo. Toen ik Francesco vanmiddag aan de telefoon kreeg, was het probleem binnen 10 minuten opgelost.

DMX in en cues triggeren kan dus wel, wel vreemd, dat meerdere dealers roepen, dat deze optie niet aanwezig is. Ik kon niemand vinden die er ooit mee gewerkt had.

Het was voor mij een hot item, zoals ik al eerder meldde en heb meerdere wegen bewandeld om het op te lossen. Ik ben me van geen kwaad bewust.
        Last edited by assinkm; 29-02-12, 17:53.

Comment

• Leks
          • Oct 2007
          • 330

Misschien handig ( en sociaal) om dan ook aan ons mede te delen waar je denk/software/hardware fout nu zat.
          Zo gaat dat op een forum?
          Nerd is geen belediging, het is een compliment.

Comment

• Lj_Mouzer
            • Jan 2005
            • 125

Originally posted by assinkm
            Hoi Astatic,

Zoals ik je vanmorgen aan de telefoon verteld heb, had ik al kontakt proberen te maken met Francesco, dat was gisteren, dus al voordat ik jou gesproken had.
            Misschien heb je dat niet begrepen, maar dat is toch echt zo. Toen ik Francesco vanmiddag aan de telefoon kreeg, was het probleem binnen 10 minuten opgelost.

DMX in en cues triggeren kan dus wel, wel vreemd, dat meerdere dealers roepen, dat deze optie niet aanwezig is. Ik kon niemand vinden die er ooit mee gewerkt had.

Het was voor mij een hot item, zoals ik al eerder meldde en heb meerdere wegen bewandeld om het op te lossen. Ik ben me van geen kwaad bewust.
            Waar zat het probleem ?
            Wie is toch die Pieter Smit ? "die treed ook overal op"

Comment

• astatic
              • Jan 2012
              • 12

Grappig, ik heb je namelijk nog nooit aan de telefoon gesproken
              Wellicht heb je met iemand gesproken wiens naam op die van mij lijkt?
              Maar het gaat erom dat het opgelost is.
              Wellicht voor anderen handig hier te plaatsen hoe het nu opgelost is?

Originally posted by assinkm
              Hoi Astatic,

Comment

Working...