TAS

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Willem
    • Sep 2000
    • 142

TAS

Heb 4 tas scannetjes ingeruild. Ultra miniscan..ehm 200w msd..zit eigenlijk best wel wat licht in (na een poetsbeurt)..Zijn er mensen die meer van dit merk weten??...Leeft t nog???

• DjJeroen
    • Oct 2000
    • 288

Ja in de discotheek waar ik kom hangt bijna al het licht van dat merk maar daar weet Dance Solution (Robert) wel wat meer van! Ik weet alleen niet of die nog wel is op dit forum komt .

Groeten Jeroen

Comment

• Aug 2000
      • 66

Jaja, ik kom nog regelmatig op het forum,alleen zit dr wat fout met dat inloggen e.d. dus reageren kost een beetje teveel tijd :S

Oke even naar het onderwerp TAS,

Wij hebben idd heel de tent (t'Teejater,Naaldwijk) volhangen met TAS (16 mini ultra scan's 6 pro spots,1 synchrodigital,4mini multipointers)(en nog onwijs veel parren maar das niet van TAS :P)

Of het nog leeft tja het leeft nog steeds, alleen dr zijn maar weinig bedrijven die in dit merk handelen,en zelf zie ik het ook niet veel,(ik zou ook niet de prijzen weten)

Maar ik vinnut mooi spul,weinig problemen gehad (en het hangt dr nu ongeveer 5 jaar)

en waar heb jij het vandaan willem?

(trouwens Jeroen, we zijn vandeweek weer druk bezig geweest met de complete licht show te veranderen,dus kom je vrijdsag effe kijken )

Groeten,

Robert
      Drive-in show "Dance-Solution"

Comment

• Willem
        • Sep 2000
        • 142

Ingeruild...mare is er ergens een site met wat meer info..importeur, prijzen, specs??? Heb ze van het weekend effe geprobeerd zijn wel leuke scans..vergelijkbaar met 28 van martin alleen de bundel is wat strakker. Ztiiten trouwens wel degelijk inelkaar.

Comment

• andre
          • Nov 2001
          • 111

eeeeuh volgen mij bedoel je de martin 218

Adventure Showtechniek
          Alle taalfouten, spelfouten en stijlfouten zijn drukfouten

Comment

• Aug 2000
            • 66

of voor speciaal het tas-spul:

Het is inderdaad een degelijk ding,niet zoon plastic ding

Succes dr mee!

Robert.

Comment

• Willem
              • Sep 2000
              • 142

218 bedoelde ik dus. NOu ik heb effe een mailtje gestuurd...effe afwachten wat de reacties zijn...

Comment

• Willem
                • Sep 2000
                • 142

effe in houten geweest lagen de scannetjes ook ehm moest nog effe 3000 euro opleveren....ehm vond ik toch niks heb toen maar een NJD Merlin lichtafel gekocht...leek me een betere investering...

Comment

• Bas
                  • Nov 2003
                  • 4

Ik zag op dit forum van licht-geluid.nl dat er meer mensen iets zouden kunnen weten van een tas synchto digital.
                  Wij beschikken ook over zo'n apparaat en we willen deze via dmx512 gaan aansturen. Helaas hangt dat ding al vele jaren voor een deel boven een plafond, welke moeilijk bereikbaar is.
                  Zodoende ben ik op zoek naar een gebruiksaanwijzing voor de plaats van de dmx aansluiting (ik kan namelijk wel de 220 aansluiting zien met daarnaast de 2 zekeringen, misschien zit de dmx-aansluiting aan de andere kant???)
                  en zoek ik de gegevens mbt de dmx-kanelen.

Zou iemand me hiermee kunnen/willen helpen??

Met vriendelijke groet

Bas Segers, Club Discotheque Yes Eindhoven

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3148

Nou Bas, ik zou zeggen...
                    Als je echt een keer een DMX kabel erin wil gooien, dan zul je m s een keer naar beneden moeten halen. Voor een deel laten zakken mag ook... K weet niet precies hoe de situatie in elkaar zit.

Aangezien zulke apparaten nogal zwaar zijn is het aan te raken een ministeiger neer te zetten en met z'n tweeën dan ding eraf te halen (nogmaals: k weet nie zoveel van de situatie af)

Comment

• Bas
                      • Nov 2003
                      • 4

Jurjen,
                      ik kan er aan 1 kant redelijk bij via een gat in het plafond. Aan deze kant zit de 220v aansluitsnoer, en zo te zien 2 zekeringen.
                      Aan welke zijde zou de dmx-aansluitng dan moeten zitten en op welke hoogte??? (ik kan er vanuit de binnenkant van het apparaat niet bij)

Deze vraag blijft ook nog staan: welke en hoeveel dmx-kanalen worden bij de synchro digital gebruikt?

Is er iemand met een handleiding?

Groet en dank

Bas

Comment

• FiëstaLj
                        • Oct 2000
                        • 2068

Die tas synchro digital heeft toch een aparte 19" controller erbij zitten om te besturen.

Zitten hier de dmx in/out aansluitingen niet op dan ?
                        Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Bas
                          • Nov 2003
                          • 4

Tja, als er een 19"controller bij had gezeten, was alles opgelost. Dat ding hangt al jaaaaaaren bovenin een plafond en heeft nu alleen als functie aan of uit en werkt, waarschijnlijk op geluid, een aantal vaste programmatjes af...

Ik blijf dus zoeken!

Comment

• FiëstaLj
                            • Oct 2000
                            • 2068

Misschien kan ie ook wel niet meer ??? Lijkt me sterk dat je weken op onderzoek moet gaan om een besturingsingang te vinden...
                            Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

Working...