phoenix optie?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tummy
    • Nov 2008
    • 324

phoenix optie?

ik heb nu even phoenix 4 live in bruikleen

maar ik mis net als bij pangolin dat ik een movement over een image kan selecteren..

bijvoorbeeld je selecteerd een tunnel, dat je er ook een automatische movement 'chase' overheen kan zetten..

zit dit er inderdaad niet in, of kijk ik er overheen?
    Profiel wordt door meerdere personen gebruikt :)
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Bij Phoenix 3 zat het er in ieder geval in. Moet je de figuur editeren en krijg je zo een aantal time lines waar je aantal effecten op kunt zetten. Is zelfs iets simpeler dan bij Pangolin maar wel opletten en testen want soms kom je wel eens iets raars tegen. Als het dus voor een latere show is, eerst opslaan en dan de show terug laden om te kijken of het effect nog wel werkt en niet veranderd is... 't Is dus iets minder betrouwbaar dan Pangolin .
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Tummy
      • Nov 2008
      • 324

okee

ik doelde meer op een ingebouwde functie ipv iets aanpassen,

dit was bij pangolin pro.. dan kon je een chase effect over een beam/image zetten.. bij Phoenix heb je dan een Beam die vast staat (bijv een tunnel) en dan moet je die beweging dus IN het effect zetten, terwijl je bij pangolin gewoon het effect erover heen kon zetten.. niet alleen bewegingen, maar ook dat 1 beam zich in 5 splits e.d..

moet dit gebruiken voor dj die tegelijkertijd moet laseren.. zo met die pangolin optie die ik zei is het snel aanpassen..

en ik vind de 'beams' bij pangolin ook een beetje tegenvallen..
      Last edited by Tummy; 26-12-11, 03:23.

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

DMX-paneeltje aankoppelen en daarin chases programmeren die dan de software sturen? Gaat redelijk goed bij Phoenix. DJ's en zelf laseren tegelijkertijd? Ik hoop dat iemand dit goed afstelt (veiligheid)? Overigens zijn de veiligheidszones die je in Phoenix (versie 3) niet altijd betrouwbaar!
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Tummy
          • Nov 2008
          • 324

heb het al even opgezocht, mijn optie zit alleen in de Pangolin Pro en de lagere series.

in de quickshow zit deze optie ook niet..

kan je me misschien het verschil vertellen tussen de Lasworld CS en CL.. (2000 rgb) de CL is een stuk duurder namelijk dan de CS maar word niet meer gemaakt.

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Neen, weet het ook niet meer wegens geen gegevens meer van die CL-reeks. Zijn ze zoveel duurder? Zou me verbazen.

Comment

Working...