dmx interface dashlight

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • magix-sixer
    • Aug 2011
    • 5

dmx interface dashlight

hallo,

ik heb een vraagje ik heb laatst een cafe overgenomen, heb reeds redelijk wat dmx licht aangeschaft en ook een dmx tafel. nu kom ik tot mijn verbazing een dmx interface tegen in de kroeg van dashlight maar kan nergens de software vinden. nu heb ik geprobeerd die software te downloaden en dat is ook gelukt maar de interface connect niet met de software is hier een oplossing voor of kan ik ergens de software kopen weet niet of dit door licentie's komt ?

hoop dat jullie me kunnen helpen !

Mvg ivo
  • chippie
    • Jul 2006
    • 528

Even dashlight in google gooien en hupla

http://www.daslight.com/softwares.php
    IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

Comment

• marciano
      • Feb 2006
      • 164

Ik denk dat je daslight 2 hebt gedownload en hebt geïnstalleerd.
      En dat je een dmx interface hebt die alleen geschrikt is voor daslight 1.

Mocht je de goede daslight versie hebben dan kan het een driver probleem zijn.

Comment

• magix-sixer
        • Aug 2011
        • 5

ff googlen

ff googlen zo ver was ik ook heb idd de software gedownload heb versie 2 gedowload viavia idd gelezen dat ik waarschijnlijk versie 1 moet hebben ! ik weet helaas niet uit welk jaartal hij is weet alleen dat het om de gold editie gaat en op het forum van dashlight zeggen ze gewoon draait hij niet op versie 1 dan is de interface te oud en adviseren we toch om een nieuw pakket te kopen.... mja ben nu versie 1 aan het downloaden hopelijk gaat dat wel goed. hou jullie op de hoogte

bedankt alvast
        mvg ivo

Comment

• magix-sixer
          • Aug 2011
          • 5

toch de driver

versie 1 geinstalleerd weer usb device is not connected, toch de driver ??? en nu??

Comment

• zjeten
            • Mar 2003
            • 331

Wat ook mogelijk is ,dat is dat je vb een daslight interface hebt maar niet compatible is met windows 7 64 bit.
            Je kan altijd wel contact nemen met daslight en bij het opsturen van je oude daslight interface maken ze speciale prijs voor upgrade.
            Ik ben tevreden geweest van daslight maar kijk nu toch wel uit naar chamsys.
            Het iedere keer moeten upgraden als er een andere windows uitkomt is ambetant.
            Groeten,
            Jeffrey

Comment

• djkevinkd
              • Jul 2007
              • 34

hey

ik heb een probleem met dashlight wat betreft de remote app commant

ik kan na het toevoegen van buttons of faders geen target selecteren. de eerste meerkeuze " scene - global - group - effect" daar kan ik uitkiezen maar de tweede meer keuze staat de balk in licht grijs en is dus niet actief.

Weet iemand hoe dit opgelost geraakt? Ik heb dashlight op 2 verschillende pc's staan xp en windows 7 en het komt bij beide voor.

Comment

Working...