Dringend hulp nodig!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jorrit
    • Aug 2010
    • 51

Dringend hulp nodig!!!

Goeiemiddag,

ik heb een probleem,
    vanavond heb ik een feestje en het thema daarvan is roze en blauw.
    nu wil ik mijn parretjes in een roze en blauwe scene/chase zetten, maar alles zit al vol, en het lukt me niet. Kan ik op een of andere manier ook alle scéne's en chases wissen en dat ik gewoon op nieuw kan begginnen?
    of hebben jullie een andere oplossing?
    Ik heb de Scanmaster 1. Het is trouwens geen punt als alles verwijderd word, want heb nu allemaal scéne's met strobes. Dit hoeft niet meer.
    my mom thinks LOL stands for "Lots Of Love" ....the other day she texted me "Grandma just died. LOL"”
  • &Rick&
    • Mar 2011
    • 12

hallo,

rftm!
    als je alle scenes en chases wilt wissen :
    -van de prik afhalen.
    -program en Bank-down knop inhouden
    -en weer aan het net hangen.

je kan ook gewoon je scenes op een andere bank programmeren.

`Rick
    Are there any experienced suicide bombers?

Comment

• Jorrit
      • Aug 2010
      • 51

wat bedoel je met van de prik afhalen??
      my mom thinks LOL stands for "Lots Of Love" ....the other day she texted me "Grandma just died. LOL"”

Comment

• renevanh
        • Oct 2004
        • 2371

Stekker eruit
        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• tha_dj
          • Jan 2004
          • 375

Maar ff serieus !!!

Je weet toch dat het niet goed geprogrammeerd is voor iets dat je X tijd tevoren weet en dus thuis even een nieuw progje maakt voor MOMENT SUPREME !!!

Of snap ik het niet......

Uiteraard wel benieuwd of het nu gelukt is nog ???

Straks nog een boze klant.
          your light !

Comment

• Jorrit
            • Aug 2010
            • 51

ja het is gelukt hoor, alle kinderen stonden te dansen. De reden dat het zo laat was was omdat de cd speler op de bassischool het niet meer deed. Ze hadden vandaag laaste schooldag en hielden daarom een feestje. Ze vroegen of ik mijn lichten neer wou zetten met de kleuren blauw en roze. En aangezien het een paar maand geleden is dat ik mijn eigen scanmaster voor het laatst gebruikt heb, moest ik weer even alles op orde krijgen hoe het ging... Harstikke bedankt voor jullie hulp! ben ik tenmiste ook van die strobe scéne's af :P

Comment

Working...