Pearl tiger en toetsenbord

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • robbie
    • Sep 2009
    • 20

Pearl tiger en toetsenbord

Beste allemaal,

wij hebben een pearl tiger. Ik wil voor de duidelijkheid mijn chases en senes een naam geven. DIt is volgens de gebruikshandleiding mogenlijk. Ze hebben het dan wel over een midi toetsenbord.

Weet iemand ik welk toetsenbord ik hiervoor kan gebruikten.

Robbert
  • Lala
    • Sep 2008
    • 370

Een gewoon toetsenbord werkt gewoon hoor. Denk dat je een paar dingen door elkaar haalt, want een midi keyboard is iets anders

Comment

• TomDr
      • Mar 2008
      • 6

De Tiger heeft aan de achterzijde een 'gewone' toetsenbordaansluiting (PS/2). Dit zijn die groene stekkers die je aan wat oudere toetsenbord ziet zitten. Met een converter (zoals deze) kun je dan een USB toetsenbord hier op aan sluiten. Je kunt dus een toetsenbord met PS/2 of met USB gebruiken. Werkt perfect!

Comment

• robbie
        • Sep 2009
        • 20

Ik heb een gewoon HP toetsenbord geprobeerd maar deze doet het niet. De usb werkt wel want als ik er stick in steek doet die het gewoon.?

Comment

• RenéE
          • Oct 2006
          • 291

Het toetsenbord moet je dan ook niet via USB poort aansluiten maar via de PS/2 poort zoals Tom al opmerkt.

Comment

• laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

Sommige USB-toetsenborden kunnen gewoon niet werken op PS/2. Als de controller in het keyboard niets snapt van PS/2-signalen dan kan hij via zo een verloopje ook niet werken. Het is niet omdat je de stekker omvormt dat je gelijk ook het signaal omvormt...
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...