chamsys pc mini wing

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zjeten
    • Mar 2003
    • 331

chamsys pc mini wing

Hallo,
    Ik ben voornamelijk bezig met geluid maar doe soms ook een licht klusje voor klanten die eens iets uitgebreidere set willen.
    Ik werk momenteel met daslight die ik huur maar zag dat chamsys een magic q pc mini wing heeft en dit zou wel interresant kunnen zijn.
    Enkele faders voor blinders/shutter/strobo onder te steken.
    De vraag was nu of ik met chamsys kan werken zoals ik met daslight werk.

Voor de fuiven met light jockey programmeer ik onder 10 (virtuele) buttons chases met bewegingen, dan vb 10 knoppen met kleuren,enkele knoppen met gobo en gobo loops,knop met een shutter of strobo stand vb voor movings,scans,leds,knop voor roterende gobo,.....
    En die knoppen combineer ik dan.
    Vb knop met die beweging in combi met dat kleur, veranderd de muziek druk ik de knop met een ander kleurstep in en heel de lichtset veranderd van wit naar blauw vb.
    Kan ik op de zelfde manier werken met die chamsys ?
    Dus door met de muis vakjes aan te klikken waarachter chases en steps zitten geprogrameerd.
    Vriendelijke groeten,
    Dank bij voorbaat,
    Jeffrey
    ps:Ik ga nog niet direkt de software downloaden en proberen omdat het nog niet voor de eerste maand is. Maar als ik weet dat je beetje op de zelfde manier kan werken zoals daslight hou ik de chamsys zeker in gedachte.
  • chippie
    • Jul 2006
    • 528

Dat gaat volgens mij.

Je kunt indien je een touchscreen neemt alles op je in de playback neer planten en zo je schuiven voor iets anders gebruiken. Dan heb je meer playbacks als de 10 op je mini wing.
    (Natuurlijk moet je dan wel de FX en de kleur onder een playback saven.)
    Of je kunt de kleuren onder een schuif steken met telkens een trapje omhoog als je op de playtoets drukt. Fijne is dat je kleuren achter elkaar lopen en er geen waaier kleuren loopt op je podium. Nadeel is dat je de volgorde moet nemen van je kleurenwiel.

Indien je een CMY wiel hebt is dat wel fijner....maar koken kost geld.
    IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

Comment

• lucken
      • Sep 2002
      • 342

Het is perfect mogelijk om groepen, kleuren paletten, beam paletten, position paletten en zelfs FX paletten te kopieren naar het execute venster. U kunt tot 10 execute pagina's creƫren met een maximum van 20x20 toetsen per pagina. Elke toets kan om het even wat bevatten, cue, chase, cue list, palet,.... en alle toetsen kunnen tegelijk gebruikt worden.

U kunt van de toetsen ook flash toetsen maken.

Dus ja u kunt werken zoals bij een Dashlight.

Comment

Working...