Disco bol

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djdabounce
    • Nov 2001
    • 398

Een par 36 is een puntstraler en je zult zien dat het je heel erg mee zal vallen. Er komt meer licht vanaf dan je denkt.

Nou dag hoor.
    s\'Avonds zijn ze mooier.

Comment

• bertuss
      • Jan 2002
      • 816

citaat:
      Dat idee heb je zeker niet ergens af gekeken he? "Time Out Gemert" toevallig? Voor de mensen die dit idee nog nooit in werkelijkheid hebben kunnen zien moeten maar ff kijken op www.time-out.nl onder de optie foto's!! Zeer toevallig! Je bent dus blijkbaar niet de eerste met het idee!!!

Here we go again!
      ja klopt. in de time out hebben e het ook maar daar hanget die puntspots niet van binnen in de kegel, maar worden er gewoon een stuk of 6 scans of los gelaten.

met 4 zwenkspotjes kom je toch al een heeel eind. en wat kosten nou tien spiegelbollen...!
      bij de xenos, heb je ze voor 7 euro
      25 cm....
      das geen geld.

Comment

• daverno-v
        • Dec 2003
        • 11

als die zaal tochredelijk groot is zou je ook kunnen kijken naar een ietts grotere spiegel bol (50cm)
        en gebruik als je toch die 40cm gebruikt gewoon pinsotjes(par36) en dan 4 om de bol heen.

wat eventueel ook kan en als je ze hebt is 2 colorchangers erop richten
        groeten
        daverno-v

Comment

• dj Q-bone
          • Sep 2001
          • 171

citaat:Geplaatst door daverno-v

als die zaal tochredelijk groot is zou je ook kunnen kijken naar een ietts grotere spiegel bol (50cm)
          en gebruik als je toch die 40cm gebruikt gewoon pinsotjes(par36) en dan 4 om de bol heen.

groeten
          Prima reactie alleen is dat feest al een tijdje geleden geweest
          (februari 2002, het is ondertussen alweer december 2003)

Comment

• daverno-v
            • Dec 2003
            • 11

citaat:Geplaatst door dj Q-bone

citaat:Geplaatst door daverno-v

groeten
            Prima reactie alleen is dat feest al een tijdje geleden geweest
            (februari 2002, het is ondertussen alweer december 2003)

oops ja ik zeg het ook toen ik het geplaatst hadmaj dan weten ze het voor de volgende keer.
            met vriendelijke groet,
            robebrtjan
            daverno-v

Comment

• BlackenWhite
              • Jul 2003
              • 32

Ik denk dat par 64 het beste is want die geeft een strakkere lichtbundel dan de par 56 en de par 36 is maar weinig wat dus dan komt het efect niet zo uit.
              The world is Black the world is White life united.

Drive-inn Discotheek Black&White

Voor al uw feesten en partijen!!

Comment

• LJ Chris
                • Jul 2002
                • 477

citaat:Geplaatst door BlackenWhite

Ik denk dat par 64 het beste is want die geeft een strakkere lichtbundel dan de par 56 en de par 36 is maar weinig wat dus dan komt het efect niet zo uit.
                Uhu, net hetzelfde als je een MAC500 als bureaulamp gebruikt.

Ffe off topic: je wil precies wel heel snel van de titel newbie af ?

Mvg
                Chris
                Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• jo vaes
                  • Jul 2002
                  • 221

Die mag je mij altijd op mijn bureau komen zetten.
                  Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

Comment

• LJ Chris
                    • Jul 2002
                    • 477

Moet je toch al iets groter model dan een gemiddelde bureau hebben
                    Of een kabelkist als bureau? []

Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• jo vaes
                      • Jul 2002
                      • 221

Podiumelement van het werk en omgebouwde lichttafel als pc, yeah. Ok, weer ff lekker Off-topic bezig. Sorry mannen []
                      Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

Comment

• movinghead
                        • Aug 2001
                        • 559

Als je denkt dat een par 36 niet sterk genoeg is, huur je toch een profieltje?
                        [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• axs
                          Moderator
                          • Jun 2002
                          • 2687

citaat:Geplaatst door BlackenWhite

beste b&w...

dat hangt van het toegepaste lamptype af! Niet van de 'grootte' van de lamp.
                          Je hebt namelijk PAR64 in narrow tot flood uitvoering met verschillende tussenstappen. Is heel wat meer over te vinden hier op het forum
                          If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Barthez
                            • Dec 2003
                            • 256

citaat:dat hangt van het toegepaste lamptype af! Niet van de 'grootte' van de lamp.
                            Je hebt namelijk PAR64 in narrow tot flood uitvoering met verschillende tussenstappen. Is heel wat meer over te vinden hier op het forum
                            en dat zijn belangrijke dingen axs,

een vriendelijke collega van me heeft ooit eens een par 64 met een flood lamp op een spiegelbol gericht [)] en dat zonder barndoors, was echt geen gezicht, het grootste gedeelte van de bundel scheen de spiegelbol gewoon voorbij [}]

dus die spiegelbol heb ik bijna de hele avond onverlicht gelaten
                            Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• jurjen_barel
                              • Jun 2003
                              • 3148

Je hebt bij 40 cm altijd het probleem dat als je iets groters dan par 36 neemt, dat je dan meteen de lucht rondom de spiegelbol ook mee uitlicht. Dus krijg je de schaduw val de bol aan de andere kant op de muur met licht erom heen. k Heb laatst uitgerekend dat een par 36 dan ook maar op 2,5 meter afstand mag staan bij een openingshoek van 5 graden. Das verrekte weinig.[B)]

Overigens heb ik 9 januari op school weer het jaarlijkse gala. Ons plan:
                              spiegelbol (iets groter: 1 meter) uitlichten met onze 2 volgspots
                              lekker licht als die aangaan []

Comment

Working...