Verloop dmx XLR-UTP voor CLS Atmosphere

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moonlight-productions
    • Feb 2011
    • 1

Verloop dmx XLR-UTP voor CLS Atmosphere

Hallo,

Kan iemand mij helpen aan de beschrijving om een verloop te maken van Dmx XLR-3(male) naar Dmx over UTP voor mijn nieuwe CLS atmosphere led panelen (CLS LEDs light up your world! - Atmosphere panel)?

Ik heb het geprobeerd via de beschrijving op:
    KnowledgeBase: DMX Over CAT 5 - Electronic Theatre Controls maar dit werkte helaas niet :-(.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Sybren de Hartog
    Moonlight Productions
    Vinkeveen
  • esound
    • Oct 2004
    • 193

cls/fairlight bellen

Comment

• NesCio01
      • May 2010
      • 1987

Je kunt UTP gewoon 1 op 1
      naar XLR, oftewel aan beide zijden
      van je UTP een XLR solderen en klaar
      is Kees.

Ik weet dat Muppet dit werkend heeft.

Je kunt dus zelf de kleurtjes kiezen?

grtz
      Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• rene.derksen
        • Feb 2004
        • 649

Voor bepaalde apparaten van cls heb je echt een verloop nodig van utp naar xlr zoals ts ook vermeld. Geen dmx over een utp kabeltje dus dan kun je net zo goed een normale dmx kabel nemen. Maar voor TS: op de website van CLS staat het zeker vermeld!
        Licht is altijd zwaar.

Comment

• Mark-LED
          • May 2004
          • 822

Kijk even naar de pinbezetting die op de tegels staan. Ik kom bij CLS vaak tegen dat pin 3 & 6 ground zijn, pin 4 data min en pin 5 data min. In de XLR connector is dat dan dus 1 ground, 2 data min en 3 data plus.

Maar: check dit even op je atmosphere tegels. Anders even bellen met Bram, die kan je dat zeker vertellen.

@ Rene, dit soort info staat dus niet op de website. Je moet de kant en klare verloopjes van ze kopen (of ze zelf bouwen als je de pinbezetting weet).

Comment

Working...