Dag Iedereen,
Ik zit met het volgende probleem en hoopte dat jullie misschien een oplossing weten.
In ons jeugd lokaal hangen 2x 4 Par 38 op met 70 watt lampjes @ 12 euro/stuk.
Nu gebeurt het zeer regelmatig dat die lampjes kapot gaan en dit is op jaarbasis toch een 10 tal lampjes.
Ook zijn de parren soort van een zelfbouw project geweest en zodoende niet 100 % in orde.
Daarom wil ik binnen de vereniging voorstellen om, om te schakelen naar Led parren.
Maar nu volgt mij vraag :
Ik heb onlangs 1 LM-440 van JB Systems aangekocht om de parren aan te sturen.
Indien we de overstap maken naar Led maken zouden deze lampen liefst ook met deze controller aangestuurd moeten worden.
Deze controller heeft volgens de specificaties "DMX uitgang voor extra dimmers en switch packs. ".
Maar is het mogelijk om hier die Led parren mee aan te sturen ?
Als dit mogelijk is zou ik willen overgaan tot de aanschaf van :
2 x Showtec LED Par 56 Zwart (set van 4 stuks)
En anders :
Moet die controller verkocht worden en
# JH DEAL - LED Par 56 set 8 Zwart compleet met kabels en sturing
(linken naar de eigen site mag hoop ik, zo niet mijn excuses en dan zal ik ze verwijderen)
De huidige lichten (Filmpje)
De huidige lichten (Foto)
Ook hebben wij nog een setje van 2 x Jb Systems Dynamo die nu in Master/slave staan, muziek gestuurd.
Misschien is het dan ook mogelijk om deze lichten ook adhv dmx aan te sturen ?
Mvg,
Roel
Ik zit met het volgende probleem en hoopte dat jullie misschien een oplossing weten.
In ons jeugd lokaal hangen 2x 4 Par 38 op met 70 watt lampjes @ 12 euro/stuk.
Nu gebeurt het zeer regelmatig dat die lampjes kapot gaan en dit is op jaarbasis toch een 10 tal lampjes.
Ook zijn de parren soort van een zelfbouw project geweest en zodoende niet 100 % in orde.
Daarom wil ik binnen de vereniging voorstellen om, om te schakelen naar Led parren.
Maar nu volgt mij vraag :
Ik heb onlangs 1 LM-440 van JB Systems aangekocht om de parren aan te sturen.
Indien we de overstap maken naar Led maken zouden deze lampen liefst ook met deze controller aangestuurd moeten worden.
Deze controller heeft volgens de specificaties "DMX uitgang voor extra dimmers en switch packs. ".
Maar is het mogelijk om hier die Led parren mee aan te sturen ?
Als dit mogelijk is zou ik willen overgaan tot de aanschaf van :
2 x Showtec LED Par 56 Zwart (set van 4 stuks)
En anders :
Moet die controller verkocht worden en
# JH DEAL - LED Par 56 set 8 Zwart compleet met kabels en sturing
(linken naar de eigen site mag hoop ik, zo niet mijn excuses en dan zal ik ze verwijderen)
De huidige lichten (Filmpje)
De huidige lichten (Foto)
Ook hebben wij nog een setje van 2 x Jb Systems Dynamo die nu in Master/slave staan, muziek gestuurd.
Misschien is het dan ook mogelijk om deze lichten ook adhv dmx aan te sturen ?
Mvg,
Roel
Comment