Laserworld uitleg

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • steelsink
    • Dec 2010
    • 5

Laserworld uitleg

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, dus sorry als dit een repost is, maar ik al serieus liggen zoeken.

Ik heb van een maat van mij een laserworld disco-500G gekregen met een
    laserworld usb box, maar dit alles zonder software.

Op de site van laserworld vind ik enkel de showeditor 2010, heb deze gedownd, maar doet het niet. Het programma blijft bij zijn opstart hangen bij "ini DACerror" , en ds start het programma niet.

Weet iemand hier iets van, of kan ik ook andere software gebruiken?

bedank alvast,
    steelsink
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

Volgens mij werkt hij gewoon op de showeditor van Laserworld.

Als hij een DAC foutmelding geeft heb je mss de verkeerde software voor je dongle.

Mss even kontakt opnemen met laserworld.
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• steelsink
      • Dec 2010
      • 5

ik heb al drivers gevonden op hun site, maar er komt geen verschil

Comment

• seppe30
        • Dec 2007
        • 248

op je dongle zie je het serie nummer staan daarmee naar laserworld mailen
        en vragen welke versie je moet hebben

Comment

• steelsink
          • Dec 2010
          • 5

Ik heb een mail naar laserworld gestuurd. Heb alles geinstalleerd zoals hun het zeggen, maar nu vindt hij de device niet.

Zit zo'n lumax testprogje bij, en dat testprogje zegt dat ie geen device vindt. En nu?

Ook spreken ze van een thirth party editor zoals HE laserscan, zijn er zo nog (eventueel gratis) programma's?

Comment

• Rolandino
            • Mar 2007
            • 1451

Wat voor dongle heb je ?

Je moet wel de drivers van dongle in software zetten van Showeditor.

Anders herkent hij het niet ( geloof de DLL files )
            EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• steelsink
              • Dec 2010
              • 5

Ik heb laserworld open usb. Het zou over een lumax-driver gaan, maar als ik het testprogramma run, dan zegt het programma dat hij de device niet vindt. Blijkbaar heb ik een firmware probleem

Comment

• Carl
                • Nov 2000
                • 907

USB port even disable-en en weer enable-en? Zou kunnen helpen, is geen permanente oplossing, maar als het helpt weet je iig. waar je moet zoeken.
                Waarom geeft hij het weg? misschien omdat het kapot is?
                Andere PC geprobeerd?

Comment

• steelsink
                  • Dec 2010
                  • 5

Heb ik net geprobeerd, maar werkt ook niet. Ik heb vandaag al veel gemaild met laserworld en zij vinden het probleem dus ook niet. Mijn minilumax tester start op, maar onderaan staat 'device not found". Ik weet het ook niet meer. Ik denk dat ik telkens de verkeerde driver heb, maar ik vind geen andere, nergens niet.

Comment

• Rolandino
                    • Mar 2007
                    • 1451

Als je die dongle uit je USB haalt geeft je PC dan een geluid ?

Zo niet dan zou het kunnen dat de USBpoort niet goed is

Comment

• wout
                      • May 2003
                      • 100

Beste steelsink,

Ik heb ooit problemen gehad met de herkenning van een DasLight dongle op een 64 bit besturingssysteem (windows 7).
                      Dat hebben we toen opgelost met het installeren van een 32 bit besturingssysteem.

MVG
                      The leader knows, Dateq!

Comment

• Controller
                        • Apr 2002
                        • 745

Heb je toevallig Windows 7 of Vista?

Het zou kunnen zijn dat UAC (Used Advanced Control) dwars zit. Dit kan je uitzetten onder het configuratiescherm > gebruikersaccounts

Een andere optie wat je zou kunnen proberen is rechtermuisknop op de applicatie, en uitvoeren als administrator.

Comment

Working...