DMX controller LSC

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

DMX controller LSC

Iemand bekend met deze DMXsturing :

LSC Lighting Systems | Clarity

Kzit te twijfelen tussen LSC en Avolite
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.
  • chippie
    • Jul 2006
    • 528

Zegt me niets. Maar als je dan toch twijfelt neem een Avolites......kun je bijhuren, meer in omloop, zijn meer gebruikers.....je kunt vragen stellen......service weet ik niet.

Ik gebruik zelf een andere lichttafel die ook veel gebruikt is.
    IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

Comment

• kristofb
      • Sep 2006
      • 91

ga ook eens kijken naar een chamsys of avolites Titan mobile.... veel meer in omloop (dus betere inhuurmogelijkheden, meerdere operators voor te vinden....)

Comment

• mhsounds
        • Sep 2009
        • 933

En verhuur mogelijkheden!
        Want als ik mij niet vergis was jij op zoek naar een tafel om te verhuren.

Op het eerste gezicht ziet ie er strak uit maar volgens mij is het nog steeds heel pc gericht als ik kijk naar het aantal knoppen.
        Freelance Light and Video |
        Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• Vonkentrekker
          • Oct 2010
          • 9

De LSC Clarity is qua doeleinden te vergelijken met een Avolites titan mobile. Het idee is in principe hetzelfde alleen is de Avo flexibeler omdat je daar de mogelijkheid mee hebt om je software over te zetten naar bijvoorbeeld de Tiger Touch.

Wat LSC Clarity erg bijzonder maakt is de zeer efficiƫnte software. De mooiste effecten zijn het makkelijkste te maken. Echt heel erg gaaf. Bekijk de filmpjes en je ziet al genoeg. LSC Lighting Systems | Product Videos

Er is veel voor Avo tafel te zeggen. Ik zie alleen MHsounds zeggen dat je makkelijk bij kan huren, dat is inderdaad een voordeel maar juist het unieke van een Avo is dat je hem helemaal naar je eigen hand kan zetten. Waarom zou je dan in willen huren? besteed dan net iets meer aan je aankoop dat je jaren lang alle mogelijkheden kan behappen.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Clarity maar Avo is inderdaad een hele sterke aanhanger. Clarity koop je voor eht mooie Avo koop je voor het flexibele.

Comment

• Rolandino
            • Mar 2007
            • 1451

Heb ook al gehoord dat LSC makkelijker is mooiere effecten heeft plus is hij iets voordeliger dan de avolite.

kga binnenkort kijken en met beide spelen kijken wat ik persoonlijk het lekkerste vind.

Vind de effecten op de filmpjes van LSC wel erg apart en heel makkelijk te maken
            Dat vindt ik ook wel erg belangrijk.

Qua uiterlijk vindt ik de Avo mooier eruit zien dan de LSC

Beide zullen best zijn geld waard zijn.

Ik denk ook qua verhuur de Avo meer waarde heeft vanwege zijn bekendheid

In mijn ogen zijn AVO en LSC beide betrouwbaar
            EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

Working...