Martin Lightjockey

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljauric
    • Sep 2006
    • 12

Martin Lightjockey

Ik heb een dmx rookmachine via lightjockey aangesloten, dit werkt in principe prima maar als ik de rookmachine een kwartier niet gebruikt dan doet hij het niet meer via lightjockey, (de handcontroler doet het dan wel)hij gaat dan pas weer werken als ik de stroomschakelaar even uit zet en weer aan... het lijkt wel of hij in een soort sleepmode terecht komt met de dmx functie .. maar kan er niets over vinden... kan iemand mij helpen?

Groetjes Auric
  • jakobjan
    • Jul 2002
    • 599

Merk zou handig zijn..

Lightjockey heeft niet een soort sleep mode, misschien is hij aan het opwarmen?
    Jakob-Jan
    Lightjockey Beta tester
    Freelance Licht tekkie

Comment

• mhsounds
      • Sep 2009
      • 933

Ik heb hetzelfde met een magnum 500 maar dit ligt toch echt aan de rookmachine.

Dit in The Thalia Lounge Rotterdam
      Freelance Light and Video |
      Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• DJ Antoon
        • May 2005
        • 1681

Ik ken dit ook van een Martin magnum 2500Hz.
        Als deze vrij laag afgesteld word dan doet hij het op een gegeven moment niet meer, in dit geval is dat zonder DMX via de remote. Maar ik verwacht niet dat dit met DMX anders zal zijn. Voor de 2500 is een software wijziging gemaakt.

Ik werk zelf met LJ en als ik een rookmachine aanstuur via LJ dan gaat dat zonder problemen.

Comment

• ljauric
          • Sep 2006
          • 12

Martin Lightjockey

Het merk van de rook machine is Bax WSM03 MKII 1500w frogmachine, had voorheen een ander rookmachine een Jem en dat ging zonder problemen. Hij is niet aan het opwarmen want hier zit een rode led voor opwarmen en als ie warm is gaat de blauwe led aan. De rookmachine is de eerste in mn dmx lijn en daarna gaat ie naar mn dmx switch. De rest blijft het gewoon doen.

Comment

• jakobjan
            • Jul 2002
            • 599

Het merk van de rook machine is Bax WSM03 MKII 1500w frogmachine,
            Zit er vast een kikker in ..

Als je de mogelijkheid hebt zou ik er eens een andere dmx sturing aan hangen, het lijkt er op dat het de rookdoos is, en niet de dmx sturing.
            Misschien bij bax eens navragen of er meer problemen mee zijn.
            Jakob-Jan
            Lightjockey Beta tester
            Freelance Licht tekkie

Comment

Working...