Onbekende laser(s)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Amathanio
    • Dec 2010
    • 5

Onbekende laser(s)

Hallo,

Ik ben een leek op gebied van lasers en heb volgende advertentie tegengekomen:
    set Lasers incl. voeding 1 x 20w 1 x 5w fullcolor
    meer staat er niet bij. Op de foto's kan ik enkel "Supernova - Argon Krypton Ion Laser" afleiden. Google maakt me niets wijzer. Iemand dit toestel of deze toestellen herkent en me kan zeggen of dit een laser is voor beginners of niet? Licentie nodig? Waterkoeling? 380/220V? Normale prijs? Wordt het tegenwoordig nog gebruikt? Volgende foto's zijn bijgesloten:

Groeten
  • SPS
    • Mar 2004
    • 1662

Als je een leek bent op het gebied van lasers, dan ben je met dit soort spullen een gevaar voor je publiek!

Ga je eerst maar eens inlezen voordat je met dit soort levensgevaarlijke laservermogens aan de gang gaat pffffffffffffff.

Paul
    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

Dit zijn zeker geen kleine jongens maar vragen wel 380V en een waterkoeling.

Dus tegenwoordig niet erg in trek maar wel erg goed.

Met het merk is niets mis mee zijn prima dingen.

Zou je deze kopen moet je er wel serieus mee omgaan.

Qua vermogen zijn ze gevaarlijk genoeg bij verkeerd gebruik.
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Amathanio
        • Dec 2010
        • 5

Originally posted by Rolandino
        Dit zijn zeker geen kleine jongens maar vragen wel 380V en een waterkoeling.

Dus tegenwoordig niet erg in trek maar wel erg goed.

Met het merk is niets mis mee zijn prima dingen.

Zou je deze kopen moet je er wel serieus mee omgaan.

Qua vermogen zijn ze gevaarlijk genoeg bij verkeerd gebruik.
        Bedankt, ik weet genoeg