Afgelopen weekend is er bij een van mijn showtec phantom EHJ-250 moving heads een probleem naar voren gekomen.
Tijdens de eerste set niets aan de hand, vanaf het begin van de tweede set had hij ineens het probleem dat de shutter en het gobo wiel reageerden op de pan/tilt. Rechtstreeks de shutter/gobo's aansturen heeft geen resultaat.
Het was de 4e MH in een keten dus vandaag nog eens de MH rechtstreeks aangesloten zonder iets anders ertussen, met hetzelfde resultaat.
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn / hoe ik dit op kan lossen?
Tijdens de eerste set niets aan de hand, vanaf het begin van de tweede set had hij ineens het probleem dat de shutter en het gobo wiel reageerden op de pan/tilt. Rechtstreeks de shutter/gobo's aansturen heeft geen resultaat.
Het was de 4e MH in een keten dus vandaag nog eens de MH rechtstreeks aangesloten zonder iets anders ertussen, met hetzelfde resultaat.
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn / hoe ik dit op kan lossen?

).
. Hierdoor was de head als 8 bit ipv 16 bit pan/tilt geconfigureerd, waardoor de shutter en gobo kanalen naar voren opschoven (en daar werd dus de fine pan/tilt data op uitgestuurd).
Comment