podium in kleur uitlichten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • illusion
    • Aug 2006
    • 6

podium in kleur uitlichten

Ik zoek een een soort citycolor die je mee in de brug kunt hangen om een mooie egale kleur op het podium te krijgen.
    Zijn er hier mensen die een oplossing hiervoor hebben ? een wash heb ik al maar is veel te nauw in straal. Ik wil hetzelfde kleur effect als een citycolor die een gevel uitlicht.
    heel breed en egaal licht.

iemand een idee ??
  • BJD
    • Oct 2007
    • 771

Zelf ben ik meer van het geluid, maar volgens mij kun je dat effect bereiken met een horizonbak.

Comment

• mhsounds
      • Sep 2009
      • 933

Fresnells (meerdere) als je het heel goed wilt doen.

Horizonbakken geven een iets minder mooi resultaat maar een grote 'flood' door de A-symmetrische spiegel.

Hoop dat je hier wat aan hebt
      Freelance Light and Video |
      Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• Marciej
        • Nov 2003
        • 45

Een podium in kleur uitlichten kan met vele verschillende armaturen en voor een klein budget maar ook met grof geld.

Leg even uit hoeveel je te besteden hebt, hoe groot de buhne is en wat je precies verlangt van je spots.

Zoek je echt maatje citycolor met CMY mix dan kun je eens zoeken op het woord 'Trichroma' van FLY. Hier staan er een paar te koop. Mooie grove washlight met Fresnellens voor de grotere stages.

Marktplaats.nl > Chroma Q Fly 1200 w Colorchanger CMY - Muziek en Instrumenten - Licht en Laser

Niet zo'n groot bakbeest maar wel CMY nodig?
        Hang er hier een paar van op in je fronttruss en je kan ook vast wel uit de voeten. Showtec Club Color Wash 250 MKII

Ook geen CMY nodig? Een paar 1Kw'ers of van mijn part Par 64's doen het vanzelfsprekend ook goed met een kleurtje ervoor in het front!
        Smile, you on TV!

Comment

• kokkie
          • Nov 2003
          • 1166

Dan hang je toch gewoon een citycolor in?
          Zolang het maar een 2500 is, de 1800 kan er niet zo goed tegen op z'n kop te hangen.
          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• illusion
            • Aug 2006
            • 6

het is een podium van 8 meter diep en 20 meter breed, De toestellen zouden op een 10 meter hoogte hangen. ik zou graag zo weinig mogelijk fresnells hangen, ik wil kleuren kunnen creëren zonder er 20 lampen(verschillende kleuren) te hangen

Comment

• illusion
              • Aug 2006
              • 6

weegt iets te zwaar peins ik

Comment

• mhsounds
                • Sep 2009
                • 933

Originally posted by illusion
                het is een podium van 8 meter diep en 20 meter breed, De toestellen zouden op een 10 meter hoogte hangen. ik zou graag zo weinig mogelijk fresnells hangen, ik wil kleuren kunnen creëren zonder er 20 lampen(verschillende kleuren) te hangen
                Maar waarom wil je een gekleurd frontlicht?
                Freelance Light and Video |
                Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• illusion
                  • Aug 2006
                  • 6

sfeer creëren he, het is voor een internationaal volksdansfestival, en sommige kledij komt nog beter uit met een kleurke erop

Comment

• rene.derksen
                    • Feb 2004
                    • 649

Vaak wel een prijzige oplossing, maar misschien valt het in de verhuur wel mee... scrollers..?
                    Licht is altijd zwaar.

Comment

• kokkie
                      • Nov 2003
                      • 1166

6x VL3500 wash
                      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• CMY
                        • Feb 2008
                        • 49

Misschien iets in de richting van Showtec Quatro´s?

Ooit is gezien als lichtje voor de gehele achtergrond, hingen er 4 dacht ik, staat nog wel een filmpje van op youtube. Het licht en de muziek zijn overigens niet al te goed, maar gaat hier natuurlijk om het voorbeeld.

YouTube - St.-Antoniuscollege schoolband Open Dag

Mvg,
                        CMY
                        .....::::: Lichtpik :::::.....

Comment

• vj/jasper
                          • Dec 2010
                          • 3

ik zou een aantal ledparren gebruiken
                          ik heb ze voor school gehuurd bij
                          mgsound and light
                          daar kosten ze 5 euro per dag incl. btw

Comment

• keenoncoolstuff
                            • May 2003
                            • 695

Originally posted by vj/jasper
                            ik heb ze voor school gehuurd bij
                            mgsound and light
                            mgsound and light, wie kent ze niet... Denk niet dat de topicstarter het hele land door gaat rijden voor een paar ledparren. Waar mgsound and light ook gehuisvest moge zijn...
                            Ten tweede zoekt de topicstarter "heel breed en egaal licht". LED-parren doen veel, maar dát juist net niet...

Groet, Rob.
                            All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                            If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

Working...