Roadhog, fader afhankelijk maken

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • btvmaarten
    • Jun 2004
    • 56

Roadhog, fader afhankelijk maken

allen,

Na het gebruik van de zoek functies in het forum en het lezen van de gebruiksaanwijzing van de road hog zou ik graag net zoals bij een pearl de fader afhankelijk willen maken voor een shape.(bijv: hoe verder de fader omhoog gaat hoe sneller de gobo begint te draaien)hoe kan ik dit doen op de roadhog?

op de pearl vind ik dit een fijne functie en zou dit ook graag op de hog kunnen doen, wie kan mij hier bij helpen?

thanks alvast voor de reacties.
    Last edited by moderator; 19-10-10, 13:48.
    Wat klinkt daar als een nachtegaaltje, EV EV EV
  • Svartrose
    • Apr 2008
    • 229

Je hebt het over een shape die de gobo laat draaien? Gobo laten draaien is toch gewoon een functie van een beetje movinghead? Het attribuut gobodraaing dus gewoon op een fader zetten... zoals je ook de dimfunctie op een fader zet.

Comment

• rene.derksen
      • Feb 2004
      • 649

Waarschijnlijk zal de gobo dan niet sneller gaan draaien naarmate je de fader omhoog duwt. op de gma gebruik ik in zo'n geval meestal de workaround door 1 cue met de minimumsneldheid te maken, de 2e cue met de maximumsnelheid, en geef ik de fader een functie als X-fade, waardoor je met de schuif langzaam tussen de 2 cues kunt switchen. Zoiets moet op de hog toch ook wel mogelijk zijn...
      Licht is altijd zwaar.

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

Gaat op hog idd op de manier als rene beschrijft.
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Lazy
          • Sep 2003
          • 294

Als je er een IFCB fader van maakt ben je er ook als ik de vraag van jou ten minste goed begrijp....

Comment

• dubaifrank
            • Sep 2008
            • 35

Het gaat inderdaad als je je fader insteld op crossfade IFCB, maar vergeet dan niet om de path van het rotatie kanaal van "go on start" op Liniar te zetten.
            Dat kun je doen met de volgende stappen " setup>patch> edit fixtures"

Dit werk trouwens bij alle Wholehog consoles!!

Zo dat was lang geleden dat ik weer eens Hog support heb gedaan!!!

Grt-jes uit de zandbak van Dubai
            Frank Schotman
            EX Flyingpig / High End Support
            Frank Schotman
            AED Distribution

***without Lights it just Radio***

Comment

• axs
              Moderator
              • Jun 2002
              • 2687

Thanks voor de bijkomende info Frank!

Groeten uit Belgenland en ik kom binnenkort wel weer eens richting die zandbak!
              If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• btvmaarten
                • Jun 2004
                • 56

bedankt voor de reacties en goede tips, ik ga eens kijken of ik het voor elkaar krijg.

gr maarten
                Wat klinkt daar als een nachtegaaltje, EV EV EV

Comment

Working...