grandMA iPhone app..

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rene.derksen
    • Feb 2004
    • 649

grandMA iPhone app..

Hallo allemaal,

pas een showtje gehad met wat extra tijd, dus ik dacht, ga die iPhone app eens proberen! Leek me wel handig tijdens showtjes waarbij je vrij weinig kunt doen, maar toch (al rondwandelend) eens een ander effectje kunt starten.

Dus heb netjes in mijn netwerk een router opgenomen, verbinding met de router gemaakt met mijn iphone, en de ma app gestart.. geen resultaat.

Eens geprobeert om een ma-netwerk sessie te starten, verschillende (standaard) ip adressen gebruikt etc. maar geen tafel zichtbaar op de iphone.

Heb uiteraard al heel zorgvuldig met google gezocht en op malighting, maar geen handleidingkje kunnen vinden, wel de remote emulator voor de laptop, maar ook daar kwam ik geen stapje verder..

Iemand eenig idee hoe het wel lukt?! of heb je een speciale router hiervoor nodig (weet helaas geen specificaties van de gebruikte router, lag er eigenlijk voor de digico..)

Alvast bedankt!
    Licht is altijd zwaar.
  • rene.derksen
    • Feb 2004
    • 649

Niemand die het weet ?!

Dacht dat er wel wat grandMA gebruikers rondhingen, en iedereen heeft toch een iPhone?!
    Licht is altijd zwaar.

Comment

• Erik steeman
      • Aug 2005
      • 45

Ik weet zelf niet hoe je dit in moet stellen, omdat ik geen I-phone heb, maar ik kan je wel verwijzen naar:

MA-share.net

Dit is het forum voor GrandMA-gebruikers, waar ook de makers zelf op het forum rondneuzen.
      Succes

Comment

• Pipping
        • Aug 2010
        • 83

Hallo,

Ik heb dit een tijdje terug ook geprobeert met een linksys accespiont. Het werkte zeer matig maar dat komt denk ik door het router. Ik kreeg de hele tijd een foutmelding van lost connection.

Heeft een van jullie hier nog iets mee gedaan ?

Comment

• Pipping
          • Aug 2010
          • 83

Hallo,

Wat voor router/modem kan ik hier het beste voor gebruiken ? En sluit ik deze op een pc poort aan of in de internet poort ?

Graag wat reacties

Comment

• rene.derksen
            • Feb 2004
            • 649

Hmmm, destijds niet verder gekeken als mn neus lang is . Ondertussen gebruik ik de app redelijk veel, vooral wanneer je vanaf het podium licht moet doen o.i.d. Dan is het makkelijk om bijvoorbeeld posities te maken.

Ik heb zelf de ECB3500 van EnGenius. Fantastisch Accespoint! (www.wifi-shop.nl)

Je sluit in het geval van een routeer de tafel op de internetpoort aan. Verder dien je je iphone een ipadres te geven die in dezelfde range valt als de tafel. Ook heb je een extra user nodig als je daar nog geen gebruik van maakt op je tafel. Je kan namelijk niet inloggen onder administrator.
            Licht is altijd zwaar.

Comment

Working...