Gebruikers ervaringen met de Showtec / Botex / Acclaim Node-8 Artnet-DMX Mode

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Manuel1975
    • Apr 2008
    • 12

Gebruikers ervaringen met de Showtec / Botex / Acclaim Node-8 Artnet-DMX Mode

Heeft iemand dit ding in handen gehad en mee gewerkt? Wat zijn je ervaringen? En hoe verhoudt dit ding zich tot zijn veel duurdere Luminex en ELC broertjes?

Met vriendelijke groet,

Manuel
  • mvdmeulen
    • Aug 2007
    • 137

ik heb een klein beetje ervaring met de showtec node
    ik heb deze 2 dagen op proef gehad en was er niet erg over te spreken
    ik had er de MagicQ software van Chamsys aan hangen
    aan de ene kant werkt het gewoon zoals er gezegt wordt( dus 8 universes dmx) echter met een niet werkbare vertraging (1,5sec) daar komt bij dat ik lange fades(+10 sec) erg lelijk vond (SGM Giotto 400)

hoop dat je hier wat aan hebt
    gr
    mark
    Met vriendelijke groet,
    Mark van der Meulen

Comment

• Manuel1975
      • Apr 2008
      • 12

Ik begrijp dat er een minder snelle processor in zit. Had je de node helemaal vol, dus 8 volledige universes gepatched? Ik overweeg er eventueel twee te kopen voor deze prijs en ze maar op 50% te laten lopen...

Over de dimmercurve: tja ik doe geen theater maar dance dus een fade-in van meer dan een paar sec kom bijna niet voor...

Comment

• mvdmeulen
        • Aug 2007
        • 137

ik had slechts 1 lijntje in gebruik waarop 1x 4bar par56 en 1x Sgm giotto gestoken zaten dus in totaal nog geen 30 kanaaltjes
        Met vriendelijke groet,
        Mark van der Meulen

Comment

• JeroenVDV
          • Mar 2004
          • 963

Praktisch, dance met een vertraging van ongeveer 1.5 seconde.
          Creating shows beyond Imagination

Comment

• Manuel1975
            • Apr 2008
            • 12

Tja, timing is dan wel weer heel belangrijk bij mijn showtje... D'r kan geen variabele lag in zitten. Als het een constante lag van x is dan kan ik daar wel omheen werken... Maar het lijkt er op dat het toch een kwaliteits node moet zijn en dus te duur wordt om te kopen... :-(

Comment

Working...