Avolites Azure

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kevinos91
    • Jul 2007
    • 12

Avolites Azure

Hallo,

Heb me een paar dagen geleden een Avolites Azure gekocht, hij werd geleverd zonder diskette.

Nu ben ik ermee aan het spelen, maar ik kom maar niet door het programmeren heen. Sterker nog, ik heb echt geen idee waar ik de fixtures van af/uit moet laden?

Groetjes Kevin
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

How to Download and save a file to your computer.

user manual

^
    |
    Boven staande als eens geprobeerd?
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• kevinos91
      • Jul 2007
      • 12

Originally posted by dj-wojcik
      How to Download and save a file to your computer.

user manual

^
      |
      Boven staande als eens geprobeerd?
      Bedankt, heb een aantal fixture library's op diskette gezet.

Vandaag was ik voor het eerst op klus met de Azure, er hing in;
      4 explorer 250 pro mk1
      3 clubwash mk1
      16 300w parren
      8 ledpar56
      2 floodlight
      2 2-weg blinders

Dat stuurde ik dus aan met mijn Azure. Gisteren tot diep in de nacht geprogrammeerd op mijn kamer met Sunlite aan de tafel + laptop. Vandaag dus op klus ook mooi helemaal vol geprogrammeerd, om de +- 15 minuten opgeslagen op de diskette (overwrite).

Echter 1 uur voordat de show begon, had ik mijn azure uit en aan gezet omdat die 'vast hing' in een menuutje. Toen ik hem weer aanzette deed die niks meer. Daarmee bedoel ik; hij reageerde niet meer op chases/scenes/memories hoe je het ook wilt benoemen. Ik kon wel handmatig door fixtures/dimmers te selecteren iets aanzetten, maar hij reageerde totaal niet meer op de geprogrammeerde items.

Ook kon ik geen nieuwe items meer programmeren, ik duwde op record memory, dan een memory uitkiezen.. normaal knippert het lampje van de geprogrammeerde memory niet meer als je weer een nieuwe wilt programmeren. Echter was dit niet het geval, ik kon als ik wilde 20 keer op dezelfde memory programmeren, maar de gegevens leken niet op de memory te worden opgeslagen?

Heb daarop zeker 5 mensen gebeld die vaak met Avolites tafels werken, echter niemand kon mij helpen. Daarop heb ik besloten om mijn odue vertrouwde showdesigner 512 van showtec uit de auto te halen (spare tafeltje sinds ik de Azure heb). Toen alles qua adressen opnieuw ingesteld op de parren/mh's/washes enzovoort. Na 45 minuten had ik alles weer mooi geprogrammeerd (echter wel compact, maar het was een leuk showtje uiteindelijk).

Heeft er misschien iemand een idee wat ik verkeerd kan hebben gedaan? Of is het een bekend kwaaltje van de Avolites Azure?
      Iemand raad met mijn probleem?
      Last edited by kevinos91; 05-09-10, 02:12.

Comment

• rayoflight
        • Aug 2010
        • 11

Azure

De Azure, Pearl 2000 tot en met 2010 werken op het zelfde operating systeem. (zelfs de sapphire)
        Op de site van Avolites kan je alle personality files downloaden.
        wat ik uit je verhaal begrijp is dat het een bekende software bug van AVo is
        update naar software van maart 2004, dan zal alles verholpen moeten zijn.
        bij 120KW stop ik meestal !!!

Comment

• Hugovd89
          • Oct 2008
          • 22

Gewoon effe rammelen met de tafel zoals in mheer

Comment

• kevinos91
            • Jul 2007
            • 12

Is het mogelijk om de tafel te updaten? En zo ja, waar vind ik die update dan van de Azure 2000?

Heb de website van avolites doorzocht maar ik kom niet verder dan de fixture library..

EDIT:

Heb hem al geupdate, en hij doet het weer!
            Last edited by kevinos91; 10-09-10, 17:37.

Comment

Working...