Martin LJ Touch panel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sweebee
    • Jul 2010
    • 4

Martin LJ Touch panel

Wij hebben Martin LJ met een touchscreen, nu zaten we te prutsen met het touchpanel en nu zijn alle knoppen verdwenen.

Nu weet ik wel hoe ik de knoppen terug kan plaatsen maar nu zit ik met het volgende.

Waneer ik bijv knop 1 in druk. (Moving head move slow) gaan alle movingheads langzaam ronddraaien zoals het hoort. Maar wanneer ik bijv op knop 2 druk (moving head color Blue) worden de mhs wel blauw maar deactiveerd ie automatisch knop 1. dus gaan de mhs stoppen met draaien en gaat hij uit.

hoe kan ik er voor zorgen dat de stand onthouden wordt?
  • FLS
    • Aug 2008
    • 72

zover ik weet lukt dat niet... maar mocht iemand het ongelijk kunnen geven hoor ik het ook graag

Comment

• mhsounds
      • Sep 2009
      • 933

Ik zou even in de handleiding kijken hoe het precies moet, maar je kunt ze in groepen indelen
      Freelance Light and Video |
      Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• Marik
        • Jan 2006
        • 52

Ik denk dat je in plaats van je transparante cues onder je knoppen geplaatst te hebben per ongeluk de sequences hebt gebruikt. Er kan maar 1 sequence tegelijk geactiveerd zijn en dat is precies het probleem dat jij omschrijft. Je moet dus elke knop aanpassen en in plaats van naar een sequence naar een cue laten verwijzen. Succes!

Comment

Working...