blacklight

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sjaco
    • Aug 2010
    • 2

blacklight

goeden dag ik heb een vraag
    eind van de maand doe ik met een lampionenoptocht met een auto en een platte kar er achter . op de kar wil ik een soort huif maken met daar in blacklight verlichting zodat als de kinderen die op de kar zitten op lichten is er iemand die daar ervaring mee heeft of dat te doen is ivm omgevings licht lantarenpalen enzo gr sjaco
  • mhsounds
    • Sep 2009
    • 933

Door de lantarenpalen zal het effect wel aanwezig zijn, maar beduidend minder.

Groetjes
    Freelance Light and Video |
    Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• @lex
      • Jul 2006
      • 1086

Sjaco, kan je alsjeblieft wat meer interpunctie gebruiken. Het is een moeilijk leesbaar stukje tekst.

Ik denk dat het effect niet heel erg groot zal zijn. Als je de huif van Wit doek voorziet, zal je vooral de huif erg gaan zien. De kinderen zullen daardoor minder te zien zijn. Als je een zwarte huif maakt en de kinderen voorziet van die heerlijke UV-oplichtende verf (even bij carnavalswinkel informeren, ik weet niet hoe de UV decor verf voor je huid is...) op hun gezicht, dan kan het best nog een leuk resultaat opleveren.

@lex
      Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• remco_k
        • Sep 2002
        • 325

Als die optocht bij daglicht is, zou ik in ieder geval wat extra vermogen aan blacklight bijbestellen.
        Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
        Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.

Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!

Comment

• sjaco
          • Aug 2010
          • 2

blacklight

geeft blacklicht op een kar begin van de avond effect op witte tshirts wie heeft daar ervaring mee.

Comment

• Martijn de Groot
            • Mar 2005
            • 189

nauwelijks, dan is er nog teveel "dag"licht, op een overdekt podium is dat nog enigzins op te lossen door een gaasdoek te gebruiken, maar of dat buiten ook lukt waag ik te betwijfelen.
            wat beweegt mensen die licht bewegen?

Comment

Working...