Ik zit al lang met de vraag: Welke spots staan er op het poduim bij 'waar is elvis'.
Waar is elvis
Collapse
X
-
Ik was al bijna klaar met typen dat hij dood was...Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!? -
-
Dit zijn Irideon AR5's ontwikkeld door varilite, met de techniek uit de Vl5. is echt eyecandy of leuk voor thuis aangezien er een 50 watt lampje ingaat. bedrijf is later gekocht door ETC die er nooit veel mee gedaan hebben. in engeland staat er al een tijdje een sloot van die dingen te koop voor weining, maar wat moet je er mee he
Comment
-
Zag ze vorig jaar hangen op de opendag van EML belgie, ik vond ze erg leuk!, gewoon een mini vl500, voor een 50watt lampje vond er nog verrekte veel licht uitkomen...!
ideaal om te gebruiken bij een decor of modeshow o.i.d...
Met vriendelijke groet,
Frans JansenComment
-
Omdat het geheel zo'n beetje volledig uit plastic bestaat en het al met al een vreselijk kwetsbaar 'dingetje' is, is het onderhoudstechnisch natuurlijk geen interessant product voor on the road. Daarentegen geeft het voor kleine accentueringen wel een erg grappig effect. Helaas maakt die HID autokoplamp van 35 watt dan weer wel net genoeg warmte om af en toe eens wat te laten smelten in die mini 5.
Smile, you on TV!Comment
-
Comment

Comment