Handmatige bediening scanmaster 1

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • thepalesaint
    • Oct 2009
    • 4

Handmatige bediening scanmaster 1

Beste mensen,
    Eenvoudige vraag. Heb 4 Par56 en 4 Par65 en 2 Trispots. Wil geen scene maken, maar handmatig deze lampen bedienen. Dus had ik de 4 Par 56 gebundeld en dat ook met de andere spots (dus per serie zelfde adres).
    Als ik de bundels dan onder een scanner knop zet (de PAR 56 onder 1, 65 onder 2 en de trispot onder scanner3) dacht ik ze simpel te kunnen bedienen. Even op de scannerknop drukken, licht bepalen, scanner knop uit zetten en andere scanner knop aanzetten en dan die serie het licht van te bepalen, maar dat werkt niet. Bij het wijzingen van de faders gaan de lampen onder een eerdere scanner weer uit, terwijl deze scannerknop niet aanstaat (lampje is uit). Kan het niet wat ik wil?
  • rick1993
    • Nov 2007
    • 209

Heb je geen chase lopen op dat moment? Want als de fixture knop uitstaat en er komt een volgende stap in de chase dan neemt ie die waarden aan.

Anders zou het volgensmij gewoon moeten werken, mijn scanmaster 2mkii doet het wel iniedergeval.
    licht dat licht mij wel

Comment

• apenzuursound
      • Nov 2009
      • 37

dat klopt inderdaad. als je naar de program mode gaat kan dit waarschijnlijk wel.

Comment

• rick1993
        • Nov 2007
        • 209

Bij een scanmaster 2mkii hoef je daarvoor niet in de program mode te zitten hoor..
        Zou de scanmaster 1 dan zoveel afwijken?
        Last edited by rick1993; 29-06-10, 14:13.
        licht dat licht mij wel

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

In reactie op deTS, het klopt wat je aangeeft. Dit werkt niet. Ondanks dat je de scannerknop deselecteert zal de lichtstand niet actief blijven.

Bij de Scanmaster 2 en 3 blijft je lichtstandje wel zoals je die als laatst hebt ingesteld.

@Rick1993: Handig om op de vraag te reageren en er geen andere dingen bij te halen, komt de eenduidigheid in een discussie reuze ten goede!
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...