laser space 3

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djrbx
    • Jun 2010
    • 37

laser space 3

hallo,

heeft er iemand wat ervaring met de laser space 3 van jb systems?
    Zo ja wat vind jij ervan? Een goede laser of kan ik beter een andere kopen.

mvg djrbx
    ik hou van werken!!

kan er wel uren naar kijken.
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Ja, geeft groen licht en bewegende stralen. Ideaal voor de kleine party en helemaal niet duur. Voor dit geld is de kwaliteit die je krijgt meer dan goed.
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Svartrose
      • Apr 2008
      • 229

De ene kaser is de andere niet. Dus: wat verwacht je van deze/een laser? Heb je je al verdiept in het verschil tussen een goedkope en duurdere laser?

Comment

• djrbx
        • Jun 2010
        • 37

ik ben dus naar de winkel gegaan en ik heb wat lasers vergeleken maar ik denk dat space 3 ( die ik nu toch heb gokocht) het beste is en zeker voor die prijs.
        ik hou van werken!!

kan er wel uren naar kijken.

Comment

• zotvanlichten
          • Jul 2010
          • 7

laser space3

ben je iemand die af en toe fuifjes draait is de space 3 meer dan genoeg maar als je iets groter wilt gaan werken zou ik me toch een andere laser kopen
          zoals de twinbeam color laser van jb

ik zeg altijd investeer in een iets duurder rookmachine want dat heb je echt
          nodig bij laser effecten koop ook een goeie dmx controller waarmee je de
          laser kan afstellen zodat hij niet in de ogen schijnt

Comment

• Rolandino
            • Mar 2007
            • 1451

In feite heb je geen laser gekocht maar een lasereffect.

Maar voor de prijs van 110 euro mag je niet veel verwachten dat je een vette lasershow hebt.

Wil je laser gebruiken koop er dan een met minimaal een ILDA aansluiting.
            EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Svartrose
              • Apr 2008
              • 229

Inderdaad. En de gemiddelde geluid en licht winkel verkoopt nauwelijks of geen fatsoenlijke lasers. Als is het alleen maar om te leren: zoek eens naar echte laser verkoopers. Schrik niet van de prijzen! Bij 600,- begint het iets te worden voor een groene laser. Je kun het zo gek maken als je wilt, tot aan vele tienduizenden euro's toe.

Comment

• Rolandino
                • Mar 2007
                • 1451

tja bij goed zoeken heb je een ILDA laser van maximaal 250mw voor rond de 449,00 in BTW dus in verhouding met zo een lasertje van JB wel prijziger maaar veel meer power en meer mogelijkheden.

Dus in die verhouding niet echt veel duurder
                EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

Working...