Keuze Lichtpaneel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Big Bang
    • Apr 2008
    • 652

Als tweede hands ook een optie is..... Voor dat geld (€ 850) is het (sgm studio 12 sc) wel een leuke tafel (al heeft ie zeker ok z'n nukken!). Stukje boven budget, maar wel inclusief flightcase. En wie weet krijg je er nog een stukje vanaf onderhandeld...
    It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• chippie
      • Jul 2006
      • 528

Zullen we het nog eens doen?
      Er zijn verschillende GRATIS softwares die op de markt zijn en waarbij je later een tafel kunt aansluiten ipv je dongle. Een ervan is Chamsys. Kun je downloaden en een dongle schaf je aan voor enkele euro's. De lampen die je gaat aansturen staan misschien wel standaard in hun fixture files. Handleiding etc allemaal te downloaden. Indien je later dan knoppen wil hebben kun je uitbreidingen aankopen. Maar starten met een touchscreen en dongle USB naar DMX kan al snel werken.
      Kijk ook eens naar Freestyler mss dat die software je bevalt.
      Probeer er verschillende en zie hoe ver je geraakt.
      IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

Comment

• Big Bang
        • Apr 2008
        • 652

Originally posted by chippie
        Zullen we het nog eens doen?
        Er zijn verschillende GRATIS softwares die op de markt zijn en waarbij je later een tafel kunt aansluiten ipv je dongle. Een ervan is Chamsys.
        Er is een reden dat ik daar niet over begonnen ben. Ik ben best een fan van de chamsys tafels, en pc software met de maxiwing zal zeker ook leuk werken, maar alleen op de pc vind ik maar niets... (yep, heb t geprobeerd). Overigens zit je met een touchscreen ook al een flink stuk uit z'n budget te happen!

Freestyler was reeds genoemd...
        It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• Ciaozdellacasa
          • Sep 2009
          • 44

We zijn er op dit moment uit, er komt eerst sunlite met dongel en een touchscreen. ik heb alleen nog de vraag, de link van sunlite met een dongel. zodra je een professionele set koopt vanaf j&h of nicolaudie. dan werkt het toch zowieso samen met elkaar? want anders kan je zo'n cheep ass dongle kopen maar die zou geeneens kunnen werken met sunlite...

Comment

• mhsounds
            • Sep 2009
            • 933

.... --> RTFM

Lees je in of de dongel die je koopt samen kan werken met sunlite (ik werk er niet mee geen idee)

En niet alles kan altijd samenwerken, was het maar zo'n feest...
            Freelance Light and Video |
            Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

• MEEO Licht en Geluid
              • Nov 2005
              • 950

Ook Sunlite werkt alleen met de sunlite dongels.
              MEEO Audio Licht Rigging,
              Mark van der Werff
              Groningen

Comment

Working...