wat is een goede STUURTAFEL voor SCAN's??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tom
    • Nov 2000
    • 160

Is een Licon 1 van Jb-lighting niets voor je.
    Kun je ook voor scan/moving head of voor "dom" licht gebruiken.

Zie hier:

Grtz,

Tom

Grtz,

Tom

Comment

• Destiny
      • Jul 2001
      • 899

Victory I is niet meer op de site van SGM te vinden. Word deze niet meer verkocht ofzo?

DJ Jip
      MSN: destinygemert@hotmail.com

Comment

• Techieguy
        • Dec 2001
        • 227

Menno:: Check je mail maar even...

Comment

• R. den Ridder
          • Sep 2000
          • 1500

Hallo daar,

Waarom mis ik de Masterpiece van Pulsar hier altijd?
          Voor de opgegeven fixtures en aantallen ECHT de ideale tafel, zeker als je met de screendriver werkt.
          Tweedehands is de 108 kanaals uitvoering gewoon goedkoop te noemen (vind ik) als je naar de mogelijkheden kijkt.
          Helaas kom je dan in de knoei met je kanalen als je ECHT veel intelligent licht gebruikt, alhoewel je tot 216 kanalen kunt patchten.

Mijn lievelingstafeltje is dan toch wel de grote broer, alhoewel ik daar alleen nog maar een demo van heb zien draaien, meer kanalen, zelfde mogelijkheden.

Bij Laguna in T'burg hebben ze er altijd wel een paar tweedehands staan.

Groeten,
          Ralph

P.S. hebben jullie (degene die deze vraag gepost heeft) toevallig twee weken geleden 2 218's aan Zundertenaren verkocht? Zo ja, ze werken perfect, alleen een spiegel staat nogal vreemd, moet nog rechtgebogen worden.

Comment

• Gerrit Hurkens
            • Dec 2000
            • 252

Ik werk erg vaak met de studio 24 scancontrol van SGM. Ik moet zeggen dat ik er errrrrrug tevreden mee ben. 1 van de beste dingen van deze tafel is toch dat je een lichtplaatje, een lichtchaser en een scanchaser in 1 memory tegelijk kan plaatsen. Ongetwijfeld hebben andere tafels dat ook. Het nadeel van deze tafel is wel dat je geen LCD scherm hebt waar de actuele info op ziet. Daarmee bedoel ik dus welke chaser je draait, de snelheid etc. Het lcd scherm dat er op zit voldoet echter wel om de scans lekker aan te sturen en de tafel te programmeren.
            Ik zie deze tafel toch als een versmelting van een budget 24/6 en een budget Scancommander.

Gerrit Hurkens
            \"Oeeeeeeehhh, what does this button doooooooo??????\"

Comment

• Daan Hoffmans
              • Aug 2000
              • 1225

Heb het idee dat de de nieuwe dikke kikker er goed te vergelijken valt met deze SGM?????

By the way, ff vraagje voor ervaren Scancommander gebruikers:
              Kan je een chaser opslaan als 1 enkele stap in een sequence?

M'n baas heeft EAW olé olé!
              <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• henkhenk
                • Jan 2002
                • 4

R.den Ridder....

Ja dat waren wij zeker, van de 218's. Dat is goed om te horen dat de 218's goed draaien. Hebben er ook nooit problemen mee gehad.
                Alleen van die spiegel, dat is nieuw voor mij!

mvg.
                Henk

Ps. aan alle forum gebruikers, bedankt voor jullie vele reacties, heb er al vele ideën mee opgedaan.

Comment

Working...