LED par56 keuze

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tha_dj
    • Jan 2004
    • 375

Ja inderdaad, de goedkopere LED parren zijn wegwerp producten, net als meer van die meuk uit china tegewoordig ( is ook wel de trend ).

Zelf hebben wij de eurolite LED parren met 10 mm LEDs, floorspot met filter houder, na eerder al een 4 tal gewone te hebben aangeschaft.
    Deze hebben nu 4 jaar gedraaid voor 50 euro per stuk ( inmiddels nog goedkoper ) en er zijn er nu 2 stuk en mee met de vuilnisman.

Ja goedkoop is niet betrouwbaar, maar toch vrij weinig echte problemen mee gehad, en veel meer kleuren tot je beschikking als met gewone parren.
    your light !

Comment

• Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

Ik zou voor de Eurolite gaan deze kost 399,00 in BTW

Kga ze zelf ook bestellen mss een idee om gezamenlijk wat te bestellen mss kan ik ze nog iets voordeliger krijgen.
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Cheater
        • Jun 2010
        • 8

Originally posted by moderator
        Nou, ik kan wel ff inhaken over wat die triphase kan...
        Dank je . De strekking van het vermelden van die Triphase was echter anders: Die Triphase heeft aardig wat UITERLIJKE overeenkomsten met zo'n Eurolite KLS-800. Daarom, als ik zo'n Eurolite KLS-800 zou zien, dan heb ik niet het PAR gevoel maar een Triphase gevoel, en dan denk ik dus, "Heee, wat kan die lichtbron allemaal??"

Comment

• Cheater
          • Jun 2010
          • 8

Licht-geluid verhuur heeft ook die Showtec parren in de verhuur.

Originally posted by tha_dj
          Ja inderdaad, de goedkopere LED parren zijn wegwerp producten, net als meer van die meuk uit china tegewoordig ( is ook wel de trend ). ...

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

En dat zijn precies de LED parren die je ziet op die spiegel mini!
            Geen idee hoeveel we er exact van hebben, maar een redelijk aantal.

Geen uitval, alleen deukjes...
            en over de lichtopbrangst ben ik wel te spreken, natuurlijk is het niet te vergelijken met een 1kw par, maar dat mag een understatement zijn.

@Triphase bakkie: dan had ik je verkeerd begrepen!
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Cheater
              • Jun 2010
              • 8

Ik heb alleen ervaring met de Showtec LED parren, die jullie verhuren.
              Vandaar ook dit topic. Ik ben benieuwd of de meerprijs van de duurdere parren, de meerprijs daadwerkelijk waard zijn.
              Deukjes zijn geen probleem, daar kijkt niemand naar.

Originally posted by moderator
              En dat zijn precies de LED parren die je ziet op die spiegel mini! ...
              Geen uitval, alleen deukjes...
              en over de lichtopbrangst ben ik wel te spreken, natuurlijk is het niet te vergelijken met een 1kw par, maar dat mag een understatement zijn.

Comment

• mhsounds
                • Sep 2009
                • 933

Dan is de oplossing simpel, probeer in het echt naar andere ledparren te kijken.
                Dan kun je dit verschil zelf zien

Blijft toch de gouden regel in mijn ogen!
                Freelance Light and Video |
                Waarom zeggen ze allemaal trusst?

Comment

Working...