Ja inderdaad, de goedkopere LED parren zijn wegwerp producten, net als meer van die meuk uit china tegewoordig ( is ook wel de trend ).
Zelf hebben wij de eurolite LED parren met 10 mm LEDs, floorspot met filter houder, na eerder al een 4 tal gewone te hebben aangeschaft.
Deze hebben nu 4 jaar gedraaid voor 50 euro per stuk ( inmiddels nog goedkoper ) en er zijn er nu 2 stuk en mee met de vuilnisman.
Ja goedkoop is niet betrouwbaar, maar toch vrij weinig echte problemen mee gehad, en veel meer kleuren tot je beschikking als met gewone parren.
Zelf hebben wij de eurolite LED parren met 10 mm LEDs, floorspot met filter houder, na eerder al een 4 tal gewone te hebben aangeschaft.
Deze hebben nu 4 jaar gedraaid voor 50 euro per stuk ( inmiddels nog goedkoper ) en er zijn er nu 2 stuk en mee met de vuilnisman.
Ja goedkoop is niet betrouwbaar, maar toch vrij weinig echte problemen mee gehad, en veel meer kleuren tot je beschikking als met gewone parren.

Dank je
. De strekking van het vermelden van die Triphase was echter anders: Die Triphase heeft aardig wat UITERLIJKE overeenkomsten met zo'n Eurolite KLS-800. Daarom, als ik zo'n Eurolite KLS-800 zou zien, dan heb ik niet het PAR gevoel maar een Triphase gevoel, en dan denk ik dus, "Heee, wat kan die lichtbron allemaal??"

Comment