Iemand Ervaring met lightmaXX LED PAR 56??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gschouten
    • May 2010
    • 2

Iemand Ervaring met lightmaXX LED PAR 56??

Hallo,

Ik ben van plan om voor mijn drive in show een aantal led paren van het merk lightmaXX aan te schaffen, maar ik kon nergens op het internet recensies vinden. nu was mijn vraag of iemand hier er ervaring mee heeft, en wat die dan zijn. Want ik twijfel nog steeds of dit de juiste paren zijn om aan te schaffen of niet.

M.V.G
    Glenn Schouten
  • Turboke
    • Oct 2006
    • 463

Jazeker, niet goed, dip switch die niet werken, led's die niet meer werken, enz..

Comment

• driesmees
      • Apr 2003
      • 1076

ik heb zelf 32 stuks van de PAR64's. Hier heb ik redelijk goede ervaringen mee. Qua electronica zijn ze gewoon perfect dezelfde als HQPOWER e.d. Enkel de behuizing is een halve mm dunner.

Ik heb ze ondertussen al bijna 2 jaar en kan eigenlijk niet klagen. Ik heb nog maar 1 keer een transfo moeten vastdraaien (was niet goed vastgezet in de fabriek) en eens een mechanisch probleempje moeten oplossen door een vijsje door een revet te vervangen. Da's alles.

Mijn conclusie: waar voor je geld. Maar let op, zoveel betaal je nu ook weer niet ;-)
      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• DMiXed
        • Jan 2008
        • 370

heb al vaker gewerkt met de 64's, heb ook voor mijn middelbare school inmiddels 16 stuks geleverd. voor het geld prima spul, als je er goed mee omgaat kan het lang mee gaan, maar dat is met alles zo. één nadeel, het rood blijft ver achter op groen en blauw. verder dik in orde, zeker voor dat prijsje!
        Jeroen van Geffen

Comment

• Gschouten
          • May 2010
          • 2

bedankt voor de reacties, ik twijfel nog steeds, vooral door dat iemand ook aangeeft er geen goede ervaring mee te hebben, maar als ik zo de andere verhalen hoor zijn ze wel weer goed als je er maar netjes mee om gaat.
          wanneer ik ze aanschaf komen ze netjes in een flightcase. dus volgens de reacties zouden ze dan toch vrij lang mee moeten gaan.

Comment

• tha_dj
            • Jan 2004
            • 375

Hebben een setje van 4 al 4 jaar in gebruik, en daarvan zijn er nu 2 kapot vanwege vocht op de contacten ( solderingen, trafo ) welke roest vormen, enz.

Hebben ook 3 setjes van 4 ( floorspot uitvoering ) welke gewoon alweer 2 jaartjes fijn hun werk doen.

Maar goed, voordelen voor ons:

- niet wachten totdat de lampen gekoeld zijn
            - meer kleuren uit 1 spot i.p.v elke spot 1 kleur
            - goedkoper als gewone par met halogeen in gebruik
            - lekker laag stroom verbruik

Dus ja....kwalitatief NIET het beste wat er te koop is op de markt, maar leuk om mee te werken en een kant op te kunnen voor disco, bands, theatertjes.
            Gewoon 2 reserve kopen en om de 4 jaar vervangen ( leven in een wegwerp maatschappij )
            Wil je kwaliteit moet je doorsparen !!!!
            En of jouw klanten, producties dat opbrengen en het echt op het blijven draaien aankomt ( geen uitval van armaturen, zoals de grote concerten van .....)
            Moet je deze NIET hebben.
            your light !

Comment

• Turboke
              • Oct 2006
              • 463

Zoals ik al eerder vermelde hebben wij hier geen goede ervaringen mee, we hebben ook de par 56 van HQ power en ook een 40 tal stuks en daar hebben we die problemen niet mee.

Comment

Working...