IES dimmer executer 15 AI

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mennauw
    • Apr 2001
    • 3

IES dimmer executer 15 AI

Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen. Ik werk met een IES dimmer (executer 15 AI) en deze staat nu op switchpak functie maar hij moet gewoon weer kunnen dimmen. Weet iemand hoe ik dit weer kan omzetten??? op de site van IES is het manuals gedelte Under construction. en ik moet de dimmer met Oud en Nieuw gebruiken. het gaat dus om die 6 kanaals dimmer (met al dat rood). svp feedback!!??!!

kan ook mailen: mennauw@hotmail.com

• Rudy Vorstenbosch
    • Jun 2001
    • 1429

Volgens mij is de bedienings unit/sturing detzelfde als bij de I.E.S. 2-4-6 Barren.
    Heh dat probleem ook al enkele malen gahad met de Powerbaren van I.E.S.!

Heb toen geinformeerd bij Fairlight, deze stuurde een fax.
    Daarin stond het volgende vermeld:
    __________________________________________________ ___________________

Selecting Solidstate Function:
    Each dimmer channel can function as a dimmer or as a switch, solidstate channel (zero crossing).
    To select the switch function enter the maximum channel output adjustment using the key sequence del H and MAX. The switch function is active if the maximum output is set 100%. Adjust the display until it indicates 99.9. Now press the U key. The display will show 1-0 indicating that the switch function is active. To deselect teh switch function simply set maximum output level to a value between 30% and 99.9%
    __________________________________________________ ___________________

Succes

<h5>Showtechniek</h5>

Comment

• mennauw
      • Apr 2001
      • 3

okee dan. Ik denk dat dit wel gaat werken, hoorde vandaag ook al van iemand zoiets die wist alleeen niet meer hoe het precies gedaan moest worden. In ieder geval bedankt voor je snelle reactie!!

menno

Comment

• Rudy Vorstenbosch
        • Jun 2001
        • 1429

Geen dank.......
        That's the reason where here for!
        Laat ff weten of het gelukt is..

<h5>Showtechniek</h5>

Comment

Working...