3fm awards retro headjes?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DMiXed
    • Jan 2008
    • 370

3fm awards retro headjes?

Ben net even wat rond aan het surfen over de site van 3FM, vanavond zijn de 3FM Awards in de Gashouder, op de foto's zie k toch wel allemaal opmerkelijke mh-tjes, retro style! (doet me denken aan de laatste tour van Genesis van de vorige eeuw, of Pulse van Pink Floyd). Weet iemand toevallig of dit echt nog oude kopjes zijn, of heeft een fabrikant echt costum spots voor de awards gemaakt?! gewoon uit nieuwsgierigheid Ziet er wel erg gaaf uit, decor en locatie!

Foto's@Flickr
    Jeroen van Geffen
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

Als ik moet gokken, zeg ik: VL4. Oude beestjes, worden niet meer nieuw gemaakt, maar zijn nog altijd in gebruik bij een paar bedrijven.

Comment

• kokkie
      • Nov 2003
      • 1166

Beneden lijken idd VL4-en, maar bovenin zou ik gaan voor de VL2.
      Worden niet meer gemaakt, maar zijn in sommige opzichten ook nog nooit geƫvenaard!
      Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• philippepoppe
        • Jun 2004
        • 21

Zou best wel eens kunnen. Vorige week hebben we hier (EML-Productions Belgium) een hele hoop VL2C's en VL4's moeten preppen voor een evenement in Nederland.

Comment

• Harmen
          • Sep 2003
          • 379

was inderdaad een combinatie van 4'en, 5'en en 2's op het podium.
          in de zaal hingen 2500 washen, 1000's en 3500's.
          verder hing er nog het nodige conventioneel: ashtray's, svoboda's etc..

werd aangestuurd met 2 x hog 3.

Comment

Working...