Ervaringen Elation Trio 1248 (En anders een andere goeie aanrader)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JM-Entertainment
    • Apr 2010
    • 5

Ervaringen Elation Trio 1248 (En anders een andere goeie aanrader)

Dag mensen,
    Newbie op het forum hier!!
    Ik heb in een jaar tijd aardig wat neer kunnen zetten qua apparatuur (Drive-in) en nu willen we uitbreiden, inmiddels zijn twee Showtec Genesis XII 250
    MK2's overgenomen van Mark van Malibu soung & light.

We beschikken momenteel over een éénvoudige Elation stuurbordje maar daar gaat het gewoon niet mee lukken klaar

Even het apparatuur:
    - 2x Showtec Genesis XII 250 MK2
    - 2x American DJ Fusion Scan 250 EX (huidige scanners)
    - 4x LED Par (wordt 8 uiteindelijk)
    - 1x Geni 1800D Stroob
    Toekomst:
    - Floodlights
    - DMX Laser

Nu wil ik dus opzoek naar een goed licht sturings bordje, met het liefst natuurlijk een shape generator (HOEFT NIET!!), puur voor de éénvoud.
    Nu kwam ik dus uit bij de Elation Trio 1248... ik kan er geen handleiding van vinden anders had ik die wel even doorgenomen, maar heeft iemand ervaring met dit bordje?

En indien nee of juist slechte ervaringen heeft iemand een aanrader voor mij? wil uiteraard goed gebruik kunnen maken van me 16bit Pan/Tilt en een zo vloeiend mogelijke beweging genereren. (vandaar de shape generator??)

Budget: €700 (ongeveer)

Alvast Bedankt!!
    Jan
    JM-Entertainment
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Originally posted by JM-Entertainment
    ik kan er geen handleiding van vinden anders had ik die wel even doorgenomen,
    We hebben een...
    ...G
    We hebben een...
    ...O
    We hebben een...
    ...O
    We hebben een...
    ...G
    We hebben een...
    ...L
    We hebben een...
    ...E
    We hebben...
    Google!

Op de site van de fabrikant nota bene.
    Alsjeblaft.

Mvg,

Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Svartrose
      • Apr 2008
      • 229

Als ik even een gevaarlijke stelling mag doen: naar mijn mening is elke hardwarematige `intelligente' stuurtafel onder de 5000,- zonde van het geld. Ik doel er dus op dat een softwarematige oplossing in combinatie met een simpele 2e hands tafel waar je alleen dimmers mee kan aansturen meer waar voor je geld biedt. Maar de vraag is, ben je bereid je erin te verdiepen?

Comment

• JM-Entertainment
        • Apr 2010
        • 5

Jaah daar ben ik idd net achter gekomen dat de handleiding toch op de site staat, blijkbaar over t hoofd gezien...
        Maar is er ook een goeie software oplossing dan? Sunlite of Daslight...
        Heb al een American DJ MYDMX gehad maar toen werd me dus verteld dat ik beter handmatig moest nemen...

Comment

• Hit the lights
          • Nov 2009
          • 28

Je moet je niet laten 'vertellen' wat je moet gebruiken: je moet gebruiken wat jij het prettigste vind werken, binnen jouw budget.

Geld investeren in een tafel om dat dat je verteld wordt, en vervolgens er niet uit kunnen halen wat jij zou willen, is zonde van je geld.

Kijk welke alternatieven binnen je budget liggen en bepaal dan voor JOU wat de beste aanschaf is. En dat zou (met jouw budget) zo maar eens een SW oplossing als dashlight of chamsys kunnen zijn....

Comment

Working...