Futurelight

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stephan12345
    • Aug 2008
    • 99

Futurelight

Hallo,

Ik ben in het bezit van 2 x Futurelight PHW 250 (Dus de washjes).
    en ben nu op zoek naar 2 spots.

Wil het bij het zelfde merk houden.
    Op marktplaats staan verschillende van futurelight
    PHS 250
    PHS 710
    PHS 260
    MH660

maar wat zijn nou echt verschillen of welke raden jullie me aan die goed te combineren is met de PHW250

Heb zelf al meerdere keren gewerkt met de MH660 en bevielen me goed.
    Maar het lijkt me dat de PHS 250 beter samen kan werken met de PHW 250 ivm. met de naam.(kan zijn dat ik het fout heb!)

Het is bedoelt voor feesten van kleine feestjes. en af en toe bandje of dansgroepen etc.

Groeten stephan.
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

de phs 250 is inderdaad de spot welke in dezelfde reeks valt als jouw phw 250 wash.
    de 260 is de opvolger en heeft wat meer mogelijkheden, 710 is een grotere broer.

de MH660 is nog een futurelight movinghead van de oude garde, toen Futurelight bij robe haar spullen liet fabriceren.

Wil je het lekker compact makkelijk en passend bij je bestaande kopjes hebben, dan neem je de phs250 spot.

succes
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Turboke
      • Oct 2006
      • 463

Ik persoonlijk vind dat als je naar een spot gaat je beter een zwaarder model neemt dan een wash.

Comment

• stephan12345
        • Aug 2008
        • 99

Originally posted by Watt Xtra
        de phs 250 is inderdaad de spot welke in dezelfde reeks valt als jouw phw 250 wash.
        de 260 is de opvolger en heeft wat meer mogelijkheden, 710 is een grotere broer.

de MH660 is nog een futurelight movinghead van de oude garde, toen Futurelight bij robe haar spullen liet fabriceren.

Wil je het lekker compact makkelijk en passend bij je bestaande kopjes hebben, dan neem je de phs250 spot.

succes
        Maar wat raad je/jullie me aan dan? zoals ik begrijp is het dus verstandiger om een PH serie aan te schaffen. de 710 valt dan al af. ik hoef geen lompe, zware en grote koppen te hebben.

wat zijn de voordelen tussen de 260 en 250 en is het de moeite waard om wat extra geld aan de 260 uit te geven?

Comment

• Svartrose
          • Apr 2008
          • 229

Zie dat de 280 er ook al aankomt....
          (weet er verder niks vanaf)

Comment

Working...