Ypoc van GLP, is dat iets ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lucken
    • Sep 2002
    • 342

Inderdaad wij leverden toen Movitec, maar wij keuren Movitec ook niet af !! Maar wij waren niet de importeur.

Movitec was een goed produkt. Spijtig genoeg was de verkoopspolitiek niet zoals we hadden verwacht en overeengekomen waren.

Hartelijke groeten,

Luc

Comment

• axs
      Moderator
      • Jun 2002
      • 2687

citaat:
      Met de Chinese en Oostblok produkten wil ik nog wel eens zien wat er zal gebeuren wanneer er echt service noodzakelijk is !
      Zelf hebben wij hier futurelight in de verhuur zitten.
      We hebben tot nu toe (op 2jaar tijd) 1 headje gehad op 100 stuks dat een fout gaf die we zelf niet opgelost kregen.
      Deze is dan ook terug gegaan naar futurelight en we hebben binnen de 2 weken een gerepareerde head terug gekregen...

Verder was het leveren van spareparts (met name 2 thermistoren) geen probleem. Hadden we binnen de 3 dagen.

Moet er wel bijzeggen dat we met het afsluiten van het contract met onze verdeler wel een speciale clausule hebben laten afsluiten betreffende service en het verstrekken van spare-parts.

Ook kregen we de mogelijkheid om het toewijzen van de kanalen vrij te kiezen! (uiteindelijk hebben we ze wel standaard gelaten).

Denk toch dat dat ook een mooie service is...
      Geen klachten hier dus over de headjes in het algemeen (tuurlijk zijn er altijd wel kleine probleempjes) en we hebben zeker niet te klagen over de service!

De groe(n)ten
      Tom Manshoven
      If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• Tim Veenvliet
        • Mar 2003
        • 15

Graag wil ik nog even iets toevoegen aan mijn kritiek op de Ypoc 250. (zie pagina 2 van deze topic).

Allereerst moet ik vermelden dat het in ons geval ging om de Ypoc’s uit de eerste serie. Hierin bleken nog veel kinderziektes te zitten. Inmiddels zijn die opgelost, en is de Ypoc kwalitatief een stuk beter geworden.

Ten tweede kan ik niet anders zeggen dan dat de service van de Nederlandse distributeur, AD-Systems, helemaal top is. Voor vragen en advies kan je daar goed terecht.

Ypoc staat nu goed in de markt, en is het overwegen van aanschaf zeker waard.

LJ Tim

> www.ikmaakhiergeenreclamehoor.nu<

Comment

Working...