Moving Heads, Sunstrips & ADB Tango 48

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MacNiles
    • Jan 2010
    • 2

Moving Heads, Sunstrips & ADB Tango 48

Beste,

Ik ben een laatstejaars student aan de filmschool Narafi te Brussel.
    Voor mijn eindwerk ga ik een multicam-muziekshow capteren in onze TV-studio.

Nu is er een ADB Tango (48 ch) menger aanwezig.
    Maar gezien ik tot nu toe nog niet zo hard ben bezig geweest met showverlichting weet ik niet wat de mogelijkheden zijn van deze tafel.

Ik had zeer graag gewerkt met een aantal Moving Heads en 10tal sunstrips en een octostrip-set.
    Nu had ik graag geweten of de besturing van deze bovenstaande mogelijk is met die tafel.
    Zo niet, hoe kan ik dit dan het beste aanpakken en wat is een budgetair alternatief. Waarop moet ik letten als ik de lampen huur enzoverder.
    Tips over goede verhuurbedrijven in de regio Brussel zijn ook altijd welkom.

Graag had ik jullie gedacht hierover gehoord.

Met vriendelijke groet,

Niels
  • DJ_matthias
    • Jun 2005
    • 620

Hey niels
    De ADB is een theatertafeltje, geschikt voor conventioneel licht. Intelligent licht hiermee aansturen wordt geen lachertje!
    Het beste hiervoor kijk je naar een lichttafel die goed overweg kan met intelligent licht (bv een martin xciter om in het goedkopere huur-segment te blijven)

Ga eens aankloppen bij EML-productions in Tildonk, misschien kunnen die wel wat regelen voor je?
    we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
    Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• philippepoppe
      • Jun 2004
      • 21

Over de mogelijkheden van de tango kan ik kort zijn...het is is een superdegelijke THEATERtafel. Een simpele faderbak, ofwel 48 kanalen direct, ofwel 24 met preset. Je kan er in theorie MH's en dergelijke mee aansturen, maar het is er niet voor gemaakt. Als je de moeite doet om effectlicht te huren, zorg dan ook voor een degelijke tafel. Met deze ADB zijn de mogelijkheden erg beperkt, en kan je je spots niet optimaal benutten.

Ik merk dat je niet zo veel ervaring hebt op vlak van licht en wil je graag nog wat meer advies geven. Ik zie dat je op het Narafi zit, ik zit op De Nayer (ook onderdeel van de WENK) Onlangs heb ik jullie school nog geholpen bij de belichting van Candide. Mijn eindwerk ga ik doen bij een productiebedrijf (EML)...misschien is er samenwerking mogelijk. Neem gerust contact op => mailadres staat in mijn profiel.

Mvg,

Philippe
      Last edited by philippepoppe; 21-01-10, 17:36.

Comment

• MacNiles
        • Jan 2010
        • 2

Alvast bedankt voor de info...en andere tafel huren gaat dus wel een must zijn...

greeeetz !!

Comment

Working...