Wysiwyg render printen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flamebuster
    • May 2008
    • 77

Wysiwyg render printen

Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag over wysiwyg. Ik heb een lichtplan uitgetekent in wysiwyg, hierbij heb ik ook een patch, kleuren en dimmers ingevoert. Nou wil ik in het menue press het lichtplan uitprinten op een A3 formaat zodat de patch en kleuren en dimmers die ik erbij heb staan ook duidelijk zichtbaar zijn op het printje, maar dit lukt helaas niet. Weet iemand hoe je je lichtplan duidelijk kan uitprinten op een A3 of A4 formaat met de symbolen e.d ?

Groetenn
  • Funmaker
    • Jun 2006
    • 922

Heb je het tabblad plots in het menu press al gevonden? hier kan je de uit te printen plannen optimaliseren kwa grote en positie...
    Of wat lukt er niet precies?
    Hold on a second, relax and listen...

Comment

• flamebuster
      • May 2008
      • 77

Ja dat heb ik gevonden, dat is met al die hokjes er in... Maar hoe kan ik dan goed printen want ik heb hier al diverse dingen geprobeert en ik krijg me patch logos er niet groot uit...

Hoe kun je dit het beste instellen ?

Groetzz

Comment

• axs
        Moderator
        • Jun 2002
        • 2687

je kan voor elke attribuut apart je tekengrootte, kleur etc instellen bij properties. Ook de positie van bv je patch, fixture number etc kan je instellen.
        If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Comment

• flamebuster
          • May 2008
          • 77

En waar vindt je dat ? Hoe kun je dit goed instellen ?

Groeten

Comment

• mvdmeulen
            • Aug 2007
            • 137

in de cad-tab fixtures selecteren en dan de eigenschappen oproepen
            in de eigenschappen van de fixture zit iets van edit layout en daar kun je aanpassingen maken
            gr
            mark
            Met vriendelijke groet,
            Mark van der Meulen

Comment

• flamebuster
              • May 2008
              • 77

En hoe kan ik dan uiteindelijk een duidelijke print maken met alles er op en aan ?, en ik heb dit geprobeert en ik krijg dit uiteindelijk niet groter in mijn press menue en dan plot groter

mzzlsss
              Last edited by flamebuster; 11-01-10, 22:34.

Comment

• flamebuster
                • May 2008
                • 77

Het lukt nog steeds niet om alles netjes en duidelijk op een a4 of a3 formaat te printen, iemand nog tips ?

Groetnnn

Comment

• Jugfire
                  • Oct 2004
                  • 91

als je de trukendoos wysiwyg een beetje wil leren zul je zelf eens een keer de quickstart of de manual door moeten nemen.
                  Zelf uitzoeken is zeker een optie maar dat is meer voor de mensen die een doorzettingsvermogen en leergierigheid hebben.
                  Wat ook een optie is, er zijn wysiwyg cursussen.

Voor de rest, tis te makkelijk om een trucje te doen
                  Ik ben dan wel een newbe maar dat wil niet zeggen dat ik newbe

Comment

Working...