Rookmachine eruit - Hazer erin ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Scartio
    • Mar 2009
    • 8

Rookmachine eruit - Hazer erin ?

Omdat we steeds meer mensen krijgen die klagen over de rook willen we voor onze feesten die we op wisselende locaties geven een hazer gaan aanschaffen. Dit omdat we wel onze effecten en lasers goed willen zien maar geen dikke pluimen met rook. We hebben al geprobeerd met "lichtere" vloeistof en met een fan erachter. Toch net even wat teveel vaak. De ruimtes waarin we feesten geven zijn relatief klein: 15 x 7 en 3 meter hoog.

Op de meeste fora zijn de threads vaak oud en worden producten genoemd die niet meer leverbaar zijn. Wie kan me adviseren over wat te kopen ? Budget is tussen de 500-800 euro.
  • Lala
    • Sep 2008
    • 370

Originally posted by Scartio
    Omdat we steeds meer mensen krijgen die klagen over de rook willen we voor onze feesten die we op wisselende locaties geven een hazer gaan aanschaffen. Dit omdat we wel onze effecten en lasers goed willen zien maar geen dikke pluimen met rook. We hebben al geprobeerd met "lichtere" vloeistof en met een fan erachter. Toch net even wat teveel vaak. De ruimtes waarin we feesten geven zijn relatief klein: 15 x 7 en 3 meter hoog.

Op de meeste fora zijn de threads vaak oud en worden producten genoemd die niet meer leverbaar zijn. Wie kan me adviseren over wat te kopen ? Budget is tussen de 500-800 euro.
    Ik zou als eerste zeggen een Unique van Look. Maar die ligt ongeveer 150 euro boven je budget. Een hazer met veel rookoutput, en ontzettend sterke fan erin gebouwd.

Als tweede zou ik een Jem aanraden, een Magnum of ZR 24/7. Ik ben ze beide al op verschillende locaties tegengekomen, en was op die locaties (iets groter dan jij doet) erg tevreden daarmee. Prijs durf ik je niet zeggen helaas, maar ik vermoed dat die wel in jouw budget past.

Succes!

Comment

• Yves
      • Jun 2007
      • 40

Zelf gebruiken wij de Neutron XS Hazer hazer van Le Maitre.
      Ik denk dat deze ook binnen het budget valt, maar weet het niet zeker.
      [LEFT]Vedi Vidi Velcro (Ik kwam, ik zag en ik bleef plakken)[/LEFT]

Comment

• rene.derksen
        • Feb 2004
        • 649

Voor hetzelfde geld als een unique heb je ook een HZ-400 van Robe of Antari, naar mijn mening een nog mooier apparaat als de unique, wel wat minder compact.
        Licht is altijd zwaar.

Comment

• Turboke
          • Oct 2006
          • 463

Wat is eigenlijk het probleem dat je hebt met een ventilator?
          Wij gebruiken de combinatie ook en hebben dat probleem van een dikke rookwolk niet, en verbruiken zelfs nog minder rook dan voorheen zonder.

Comment

• glennwestlander
            • Aug 2009
            • 91

ik heb zelf een antari z 300 mk2!

ik vind het opzich een super ding. er kan gewone rook in maar ook liche rookvloeistof waardoor het gelijk een hazer wordt. het is een fazer dus er zit een fan in. ik heb hem nu in combinatie met lichte rookvloeistof en ik wordt er erg vrolijk van moet ik zeggen. en hij is niet eens zo duur! ik zou zeker hier eens naar kijken.

groeten!

Comment

• Vekin
              • Jun 2009
              • 33

Als we naar budget moeten zien gebruiken martin magnum pro 2000 op klein debiet met ventilator erachter, is op zich niet verkeerd.
              Zet je dit dan naast een cracker (vb swefog) begin je gewoon te wenen! verschil is echt enorm groot, kost wel meer maar ik zou gewoon even doorsparen en iets deftig kopen.

grtz

Comment

Working...