Bulgin vs Harting

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FiëstaLj
    • Oct 2000
    • 2068

nee hoor

hoef je geen extra kabel te trekken voor skens, stroobs, blinds, etc

gewoon op de balk inprikken !

Maar wij hebben LEM, bezoek de site
    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Daan Hoffmans
      • Aug 2000
      • 1225

De blinder prikken we wel op een losse break, en de rest van het zootje gaat op vaste spanning. Die vaste spanning gaat trouwens ook met dezelfde 10p omhoog, je hebt immers een kanaaltje vrij.
      Bij de discobarren is dat laatste kanaaltje op een switchpack aangesloten, op elk statief een effect en klaar is kees.

M'n baas heeft EAW olé olé!
      <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Rv
        • Feb 2001
        • 1086

yep, als je de 16-polige harting alleen gebruikt om extra effecten op in te prikken, dan vind ik het zonde van het geld (duurdere harting, duurdere kabel) en dan vind ik het nog meer zonder van de moeite elke keer (10 polige en 16 polige, dat verschil laat zich voelen ...)

Trouwens, vraagje, de kabels waaraan jullie je hartings bevestigen. Hoeveel mm² nemen jullie die?

____
        Rv.
        ____
        Rv.
        ____

Comment

• Daan Hoffmans
          • Aug 2000
          • 1225

1,5 als ik het goed heb........

M'n baas heeft EAW olé olé!
          <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• CyberNBD
            • Aug 2000
            • 1318

2.5mm², kan ik er tenminste ook 16A doortrekken zonder dat de kabels warmworden. Als je dimmers maar 10A per kanaal zijn ist natuurlijk zonde, tenzij je aan uitbreiding denkt.

Greetzzz,
            Tom
            CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

Working...