LED of Normale par?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mark-LED
    • May 2004
    • 822

Nou is het natuurlijk wel zo dat er tegenwoordig overal maar LED in gedrukt wordt. Ik heb hier nu een diversiteit aan LED liggen op de testbank, van PAR tot MR16 tot wat specifieker spul, maar de helft ervan is gewoon echt troep.

LED in moving heads; grappig, maar laat zo'n ding lekker een 150w hti pitje erin houden, geeft veel mooier licht. LED in parren; leuk, maar maak dan long-nose modellen en voorzie in minimaal een frost filtertje. LED in een gloeilamp; mijn *** wat een troep. Maar wel te dimmen, dat dan weer wel.

LED is leuk om een bar wat op te pimpen, LED is inmiddels leuk om panden te belichten en LED is in sommige gevallen bruikbaar als werklicht, maar alle intelligente fixtures maar meteen uitvoeren met LED vind ik echt waardeloos. Maar aan de andere kant, zo creƫeren ze wel marktwerking..

Comment

• cris
      • Oct 2005
      • 61

Hey ik gebruik tegenwoordig heel veel led parren (van JB) ik vind die echt super, maar het enige wat je er niet mee kan doen is het gebruiken voor front licht.

is er een mogelijkheid of is er een lamp van led die dit wel kan.
      het bespaart een hoop stroom en als de gloeilamp er toch uitgaat hoe moet je dan nog uitgaanlichten...

Comment

• Noobie
        • Dec 2007
        • 223

Originally posted by cris
        het bespaart een hoop stroom en als de gloeilamp er toch uitgaat hoe moet je dan nog uitgaanlichten...
        Dan gaan we toch voor MSD?

Comment

• TellMe
          • Jan 2007
          • 56

Ik zou je zeker aanraden nog wat gewone parretjes erbij aan te schaffen.
          Vaak als je toch iets theatraler wil werken of dingen wil uitlichten is een gewone bulb mooier.. (vind ik dan)

8x LED is al een mooi aantal!

Comment

Working...