Ik gebruik de MX-4 in combinatie met Martin Lightjockey. Vind het jammer dat als je de MX op Sound to light laat lopen hij niet het hele bereik van je MX pakt. Heb ik een instelling verkeerd of is dit normaal.
Maximale hoek MX-4
Collapse
X
-
Een Martin koop je niet om de lichtopbrengst, een Martin koop je omdat er Martin op staat.citaat:
heeft hier ff weinig mee te maken: maar vind je de lichtopbrengst van die mx-4 niet wat magertjes of valt je dat mee van een 150 watts lamp?
Greetz Niek
Waar anderen een mooi lenzensysteem gebruiken plaatst Martin een gaatje in een stukje staal.
Maar er staat wel Martin op...
Hmm. Marketing???
-- Pardon my French, I'm Dutch ---- Pardon my French, I\'m Dutch --Comment
-
lekker zinvolle reacties tot nu toe!
Ikw erk ook met mx4 tjes en wanner je ze op de software die in de scan zit sound to light lkaat lopen dan pakt ie wel het hele bereik, bij gebruik via lioghtjockey sound to light idd niet.
Zou kunnen dat lightjockey wat andere commando's geeft....
Ralph,
SounddesignerComment
-
Zeg Dre, ik denk dat iedereen elkaars menig hier over elk merk ondertussen wel weet.
Laten we elkaar gewoon respecteren, en leren van elkaars kunde, of is het onkunde :-)
groeten,
Ralph
p.s. sorry Roland, ook ik kan geen oplossing aandragen.
Comment
-
He Dre, ik weet niet of je mijn reactie goed gelezen hebt maar heb ik gezegd dat ik Martin zo goed vond?
Trouwens: ik ben discoboer en geen lichtpik o.i.d. Ik stel bepaalde eisen aan mijn effecten en scans en tot nog toe voldoet Martin daar best aan. Maar ik kan me wel voorstellen dat een theaterdude of ontzettende lichtpik daar anders over denkt
Greetz Niek<b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">Comment
-
Nou dre jongen daar ben ik het niet mee eens, iedereen zou wel echt gek zijn om zoveel uit te geven voor alleen het merk, nu zijn er best wel wat meelopers die dit doen maar Martin is gewoon een goed merk.
Probeer maar een degelijke scan voor veel minder te zoeken, dan ben je net zoveel kwijt. Kijk maar bij High End Systems en Clay Packey dat zijn toch goede merken, dan ben je meer kwijt.
Nou dag hoor.s\'Avonds zijn ze mooier.Comment
-
eeuh: omdat een discoboer ook met een beetje lichtshow werkt?! Wanneer jij alle discoboeren en drive-in boeren hier wilt verbannen zal het rustig worden !citaat: maar euh, Niek als jij een discoboer bent, wat doe je hier dan. Ga dan lekker met je zelfbouw kastjes ergens de mensen gek maken en laat ons met rust.
Greetz Niek<b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">Comment
-
Tijd voor een goedmakertje:citaat:
Ik gebruik de MX-4 in combinatie met Martin Lightjockey. Vind het jammer dat als je de MX op Sound to light laat lopen hij niet het hele bereik van je MX pakt. Heb ik een instelling verkeerd of is dit normaal.
Zet dipswitch 5 even op "ON" (daarmee selecteer je de wide mode).
-- Pardon my French, I'm Dutch ---- Pardon my French, I\'m Dutch --Comment
-
Discoboer? wat is dat voor een uitspraak?
Nou ja bijna elke discoboer weet wel wat van licht af, maar een lichtman weet vaak niks van boxen, versterkers, x-overs, enz.
Tenminste dat is mijn ervaring.
Nou hoop ik dat ik niemand hiermee beledig, maar dit is mijn ervaring hierover.
Nou dag hoor.s\'Avonds zijn ze mooier.Comment
-
Niek: om even jouw vraag te beantwoorden....
MX-4 heb je ook in een 250w MSD versie
gebruik van deze scan(nnetjes) gaat prima tussen par 56300w
Gebruik je 1Kw of meer dan zie je ze niet meer.
Daarom denk dat Martin ze ook in het DJ Gaer segment plaatst denk jij niet?
Ralph,
SounddesignerComment

Comment