Mijn vraag is even wie heeft er een beetje ervaring me om een pearl te laten connecten arkaos
Wie heeft er ervaring pearl connecten met arkaos
Collapse
X
-
Wie heeft er ervaring pearl connecten met arkaos
In the beginning there was Jack. And Jack had a groove. And from this groove came the groove of all grooves. And while one day viciously throwing down on his box Jack boldly declared "Let there be house!" And house music was bornLabels: None -
Heb je al iets geprobeerd? gezocht?
want wij gaan geen huiswerk voor jou maken.
Daarnaast beetje duidelijker mag altijd, over welke pearl hebben we het?
En je wilt dus gewoon arkaos via je pearl triggeren veronderstel ik?
makkelijkst lijkt me dit te doen via artnet en dan je kanalen toewijzen aan je "midi" toetsenbord op arkaos... zo heb ik het althans ooit gedaan.Hold on a second, relax and listen... -
Pearl expert of 2008.
Ik weet dat je de arkaos kan aan sturen met dmx bijv met een enttec kastje.
Je pearl patchen met de juiste fixture.
Maar ik wil graag weten of dit stabiel is of het wel echt werkIn the beginning there was Jack. And Jack had a groove. And from this groove came the groove of all grooves. And while one day viciously throwing down on his box Jack boldly declared "Let there be house!" And house music was bornComment
-
waarom moeilijk doen en er een enttec kastje tussen gooien?
gebruik gewoon je lan kabel om van je expert/2008 naar je pc te gaan. Als je nu ook je gegevens naar dimmer en intelli stuurt over artnet dan gooi je er gewoon een switch tussen en klaar is klara?
het draait zo stabiel als jij zelf wilt... daarmee bedoel ik draai je je arkoas op een bagger laptop met daarnaast een slecht onderhouden pearl. Tsja dan moet je niet vies opkijken dat het fout loopt maar als je degelijk materiaal hebt mag dat normaal geen probleem zijn...Hold on a second, relax and listen...Comment
-
wij hebben een pearl expert. voor?
is al wel een tijdje geleden maar het ging wel meen ik mij te herinneren of wel ben ik dingen door elkaar aan het slaan... if so verbeter mij aub en mijn excuses als ik foute info geef
edit: heb vandaag de nieuwe software update gezien, morgen handleidingkje afhalen want het ziet er weer een heel stuk beter uit!Last edited by Funmaker; 12-08-09, 22:26.Hold on a second, relax and listen...Comment
-
hij had het over een expert of 2008 en aangezien de expert dit heeft kan je het dus simpel houden met je lan kabeltje
maar ik beweer hier absoluut niet dat alle pearls een lan poort hebben...
ps: niet alleen de expert hoor normaal de diamonds en de tiger zeker ook voor de rest weet ik het zo onmiddelijk nietHold on a second, relax and listen...Comment
-
Misschien overbodige vraag, maar welke versie van Araos heb je? DMX?
Via LAN gaat het het makkelijkste als je lichttafel het ondersteund, anders wordt het een extra DMX-in interface. (deze zijn er ook in DMX->LAN) Het is een beproeft concept, dus ja, het is stabiel, als je PC goed werkt tenminste. In de handleiding van Arkaos kun je lezen welke mogelijkheden er zijn om Arkoas met DMX aan het sturen. Je kunt het heel simpel houden, maar ook zeer ingewikkeld maken, wat jij wil...
Wat ben je van plan eigenlijk? Dat praat makkelijker en maakt het topic boeiender.Last edited by Svartrose; 13-08-09, 18:22.Comment
-
Enkel Pearl Expert & Diamond 4 hebben Ethernet...
Pearl Tiger niet.... en al de rest ook niet...
Pearl Expert en Diamond 4 zijn de enige tafels die gebaseerd zijn op een PC-moederbord.... en hebben dus LAN...Wouter Verlinden
Creative Sound & Light DevelopmentComment
-
Weet niet of iemand het al gezegd heeft (te warm om alle posts te lezen) maar je kunt Arkaos gebruiken met een ENTTEC USB PRO kastje:
ENTTEC - DMX USB PRO
dan kun je je Avo gewoon aan de ENTTEC hangen. Werkt perfect als je geen Artnet tot je beschikking hebt.Comment

dacht dat de tiger gewoon "mini" versie van expert was maar dat is dus niet...
Comment